Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Heratorpets Vinja - 1 september 2011 22:52

Tror ni jag kom i säng i tid då.....Nä, nä inte allsNo. Vid halv 3 i natt så blev det natti, natti för mig. Inte så bra alls för då sover man ju även längre och hela dagen försvinner i ett naffs Thumbs Down. Vid halv 11 kom jag upp och sen är man ju alltid lite seg startad.


Vid halv 1 åt jag frukost  Sipping Tea, vid 2 hämtade jag dottern från jobbet och sen hem och lagade mat. Vid 6-taget så träffades jag och Ingrid för lite träning. Tyvärr så var inte vädrets   makter med oss för först började det blixtra och dundra  Thunder och sen kom lite regn Rain Cloud.


Ingrid tränad på en del av momenten i Nordiska Mästerskapen som hon ska vara med på. Vet inte vilka moment som är med men det som tränades var apportering med trä apport som väger 2 kg, den var verkligen inte lätt att kastaPhew . Sen var det läggande och ställande under gång.


Jag och Vinja tränade på fria följe med mycke vänster svängar. Framåtsändande, det gick inte så lysande idag Sadly I Can't. Sen lite apporteringar med både tunga och metallen.


Var meningen vi skulle kört ett uppletande men vi avstod för det började både bli mörkt och det regnade. Blir i stället uppletande i morgon hemma hos Ingrid är det tänkt.


Blev inte mycke bilder idag då jag inte ville fota i regnet.


.

  

Inge vidare väder var det när jag åkte till klubben.


  

Ingrid och Allt-I i fria följe.


  

Håller full koll på matte efter läggandet under gång.


  

Lite krypträning blev det också.


.


       


.

Eftersom det inte blev några tränings bilder på Vinja så kommer här 2 gamla bilder när vi tränat.


Får hoppas det slutat regna ute så jag kan kvällsrasta Vinja.


Med lite tur kommer jag lite tidigare i säng idag men som sagt, det vet man aldrig Wink.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards