Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Heratorpets Vinja - 7 september 2011 23:15

Tanken var ju att jag och Vinja skulle åka till bruks och träna lite på fm innan jag började att jobba. Men icke, har regnat HELA fm Pouty.


Så här såg det ut nästan hela fm, inte vill man ut i detta väder.


.

  


.

I stället så blev det lite tid vid datan  Computer , lite tid vid TV:n Recliner och även en stunds bokläsning   .


Var rätt mysigt det också men vi hade verkligen behövt att träna lite. Men jag tror inte det hade varit så lätt få ut folk på appellplan i ösregnet för att stå som grupp på framåtsändandet. Med lite tur är vädret bättre i morgon och det finns några på klubben som har lust att vara grupp.


Behöver verkligen träna på det då hon går fram och nosar på dom som står grupp, och det får man inte göra No.


Vid 12-taget så blev det en tur ut till udden och tillbaka, inte mycke till motion men vad gör man när vädret inte vill vad jag vill och sen måste man jobba också Sadly I Can't.


Lite kort lyckades jag knäppa mellan skurarna när vi var ute.


.

  

Kollar in en brygga.


  

Lilla pluttan.


  

Mulet och grått var det ute.


  

Vinja missar inte en vattenpöl när vi är ute.


  

Men vad då, då. Det är ju super kul i vattenpölarna.


    

Hmm, ibland undrar jag om det är lite ko inblandat i henne också   .


  

Vad då ko.....Det är ju gott med gräs.


.

Hoppas verkligen det är uppehåll i morgon och det finns lite villigt folk på bruks i morgon.


Är snart dags gå och sova, men först ska jag kolla lite vad ni gjort idag.


Bye, Bye Kisses







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards