Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Heratorpets Vinja - 27 september 2011 21:26

Har varit kanon väder idag också, blå himmel och strålande sol  . Så jätte skönt.


Blev inte så jätte lång promenad idag, gick ut mot udden, Torsharg och Viggeby och vände. Stannade en liten snabbis vid Torsharg och tränade lite kryp. Mest att krypa rakt och inte tränga, men även några vänster svängar. Tyckte hon gjorde det riktigt bra idag   så det gäller att försöka träna en liten stund varje dag om man hinner så hon får in hur det ska vara.


Lite fritt följ han vi med också, även där var det fokus på att inte tränga. Även det gick rätt bra idag   .


Promenaden blev lite drygt 5 km, hade tänkt gått längre men klockan rasslade iväg och vi skulle hinna åka o handla lite också. Börjar ju att jobba i morgon så man behöver kanske ha lite mat.


Idag var fantasin på att hitta på bra kort nere på noll   så ni för nöja er med det som blev.


.

  

Läckra färger på träden.


  

Mattes pärla efter dagens lilla träningspass.


  

Ska man behöva sitta så här länge innan man får sin boll.....


  

Visst är hon söt när hon kollar efter sin boll som ligger i gräset.


  

Gick förbi ett äppelträd med så här läckra äpplen.


  

Härligt blå himmel, men vad mörkt och trist det ser ut när bönderna plöjer upp gärdena.


  

Lite test med kameran.


  

Skynda dig nu för jag orkar inte stå så här hur länge som helst.....


  

Liten vilopaus i gräset.


  

Vinja letar efter sin boll i skogen.


.

Jag som aldrig varit så förtjust i müssli har hittat en som verkligen är super god   .


.

  

Så här ser den ut och den är verkligen jätte god.


  

Visst ser den mumsig ut.


.

Nu är klockan snart 22,00 och det är hög tid fixa inför morgondagen om jag ska orka upp. Tror i och för sig inte att jag kommer somna när jag egentligen borde, men jag ska i alla fall försöka.


Hoppas att eran dag varit bra, hörs igen i morgon   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards