Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Promenad I Regnet Runt Gunnarsskäl

Av Heratorpets Vinja - 20 oktober 2011 20:58

På fm idag så var det kanon väder här med blå himmel och sol   . Tyvärr så hade vi inte tid att gå då för både jag och Angie hade lite att göra.


Så istället så blev det en promenad vid 4-tiden på emWalking The Dog Female . Åkte till Bjällersta och gick en sväng runt Gunnarsskäl. Vi har alltid trott att den svängen blir ca 7,5 km, men jag har fixat till steglängden i stegräknaren för jag hade ställt in dom lite för snålt. Så om det är rätt så är svängen minst 8,5 km. Måste ta bilen nån dag och kontrollera hur långt det egentligen är  Thinking.


Inte klarade vi oss från regnet heller  Rain Cloud, det regnade som tur inte så mycke och jag hade även regnponchon med så jag klarade mig braThumbs Up.


Efter promenaden blev det hem och laga mat, efter maten så hamnade jag här vid datan.


Eftersom det mörknade på och även regnade när vi var ute så blev det inte så många kort. Lyckades även ta några kort när solen sken idag så det blir inte bara regnbilder.


.

   

På fm var det så här fint väder ute.


   

Vinja poserar i dom fina höstlöven.


   

Blev en huvudbild också.


Nu kommer lite bilder från promenaden.


.

   

En suddig bild på Zäpo som leker med en pinne.


   

Bägge två hittade varsin bra pinne.


   

Vinja har kul i en vattenpöl.


   

En del av våran promenadväg.


   

Spännande nyheter.


   

Lite bus blev det också.


   

Zäpo hittade mycke spännande nyheter på dagens promenad.


.

Ja så har våran dag sett ut idag. I kväll MÅSTE jag lägga mig tidigt för jag börjar jobba i morgon och då ringer kl 4,30Thumbs Down . Verkligen ingen kul tid att gå upp.


I morgon är det sim tajm igen  , gårdagens simning var ju bara lite extra när det var dåligt väder. 


Nu ska jag kolla en snabbis vad ni andra gjort idag och sen gå och sova   . Är bara hoppas att man kan somna också.


Sköt om er och hoppas ni haft en bra dag   . 







 
 
Grabbarna boys

Grabbarna boys

20 oktober 2011 23:07

Älskar verkligen bilderna från era promenader.
Hoppas du kan sova nu också!
Vov o kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

21 oktober 2011 04:26

Du kan mäta sträckan på http://iform.se/route :)

Sv: Ja, vädret verkar bli stabilt idag - så jag hoppas på utomhusarbete :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Malin

Malin

21 oktober 2011 05:53

Åh det är ingen dålig vända ni går =) .. Fina bilder som alltid!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Sarah

Sarah

21 oktober 2011 07:02

JÄTTE fina kort med höstlöven bakom!!

http://chanellie.bloggplatsen.se

 
Emma o Malte

Emma o Malte

21 oktober 2011 08:12

Ja, då fick ni ju lite fint väder iaf. Men synd det inte varade hela dagen..
Den där vatten pölen tyckte Malte såg rolig ut, där hade han nog gärna badat ;-)
Kram!

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Kicki

Kicki

21 oktober 2011 10:15

Kikar in å önskar dig å de dina en trevlig helg!!...ska få en helg i hundens tecken då Novas kullsyrra kommer hit i helgen!! ha de gott!! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Annica,Älsa o Bollnäsa

21 oktober 2011 11:27

Väcks en del minnen när jag ser simmet i strömsholms bassängen...simmade min förra hund där mycket när hon var dålig i ryggen!
Men det är ju så bra träning....synd att vi inte har närmare till en bassäng!
Ja usch nu vill jag inte ha nå mer regn....mina lortgrisar badar ju i alla snuskpölar som finns...inte så bra nu när det blivit kallt i luften.Får hoppas att det fryser till nu alla pölar=)
ha en trevlig helg...kram:)

 
Cruellas sida

Cruellas sida

21 oktober 2011 23:40

Höstfärgerna är verkligen vackra hos er. Hos oss regnade allt bara bort och blev kalt på en gång.

http://crllaue.blogspot.com

 
Hillman

Hillman

23 oktober 2011 17:59

Snygga färger men utan Vinja hade löven varit skit, hihi. De där suddisarna är fränast för då syns det att det är drag i jyckarna, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards