Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Långpromenad & Simträning

Av Heratorpets Vinja - 21 oktober 2011 23:20

God kväll alla mina vänner, blir en liten snabb blogg idag så klockan lyckats bli halv 12 och jag ska upp halv 5   .


Har varit kanon fint väder på em med blå himmel och sol  , så när jag slutade jobba så blev det en promenad. Var och hämtade Zäpo för Angie jobbade. Vi gick ut till udden och ut till Viggeby och vände, ca 8 km fick vi ihop på den svängen.


Lite kort kan ni få se också.


.

  

Vinja och Zäpo kollar in lite på bryggan.


    

Zäpo poserar lite.


    

Vinja fick självklart också posera lite.


  

Lilla Mor och Stora Sonen.


                        

Ett gäng kort från dagens sväng. Hinner tyvärr inte skriva.


.

Promenaden blev ju som sagt ca 8 km. Sen var det hem för lite vila, för vid 20,00 så hade vi en simtid bokad på Strömsholm.


Dagens pass blev lite drygt 30 min och även 2*2 min i Jet streamen. Så idag så har dom fått ordentligt med motion   .


Här kommer kvällens sim bilder, orkar inte skriva under varje här heller.


.

                

.

Så idag så tror jag både Zäpo och Vinja var nöjda med både promenad och simning   .


Nu somnar jag snart känns det som   , håller på att skriva fel hela tiden så nu måste jag sluta.


Sköt om er och Natti,Natti

 
 
Ingen bild

Quila o Ronja

21 oktober 2011 23:56

Vaa??? Du menar inte att du hittat sängen före 00.00? Det var inte dåligt.
Vilka härliga höstbilder. Vackert väder, som du beställt för så länge sedan, det kom till slut ;-)
Ha en riktigt skön helg
Kram

 
Malin

Malin

21 oktober 2011 23:56

Halloj! .. Vilka super fina bilder du bjuder oss på i vanlig ordning :) .. Du jag måste upplysa dig om att nästan dagligen har jag en kommentar från din bloggadress i min blogg,men förstår att det inte är du som skriver den för den e skriven på engelska.. det kan stå allt från "kom och besök min nya fina sajt" till "Sanningen om vem som startade allt" .. ville bara upplysa dig om det men du kanske redan visste om det?
Önskar iaf din och Vinja en trevlig helg.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Emma och Malte

Emma och Malte

22 oktober 2011 10:14

Gud vad dom är lika varandra, mor och son!! Nästan identiska :-)
Och alltid lika fina bilder, ni ser ju ut att ha haft fantastiskt väder igår!
Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Ingen bild

Quila o Ronja

22 oktober 2011 10:30

Hahaha, misstänkte väl, att du inte klarade av att få tillräckligt med sov-timmar. Hur gör man, liksom?
Simtider finns nog alla dagar i veckan, dock inte så många varje dag. "Kruxet" är att få två sammanhängande tider. Men jag brukar boka för en månad i taget. Dagtiderna är ju inte så svåra att få.
När vi simmar med jetstreamern, så har man dom fortfarande lösa i bassängen. Har ni det också? Eller, är det lina som gäller för er då?
Har du något sol i sikte i dag? Här är grått, grått, grått. Men vad gör det, när man river tapeter!?
Ha en skön dag
Kram

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

22 oktober 2011 10:31

Hoppas att du fick sova ordentligt fast du kom i säng sent!!

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

22 oktober 2011 12:39

Sv: Ja, det är ett ganska omständigt projekt att städa ett förråd, men jag gjorde några rejäla ryck i somras, så det mesta av skiten är borta.

Nu är det bara lite städning som gäller, och några hyllor som ska upp så jag slipper ställa allt på golvet.

http://www.henrikolsson.eu

 
Jenny N

Jenny N

22 oktober 2011 13:36

Vilket härligt höstväder!!!
Fina bilder som vanligt :)
Härlig plaskbild från simmet!

http://www.kulmedhund.blogapot.com

 
Monica

Monica

22 oktober 2011 13:59

Det var inte mycket sova du får, själv går jag och lägger mej halv 10 om jag ska upp halv 5.
Härliga promenad och badbilder;-)bäst gillar jag bilden nu tar jag din pinne;-)
Ha en skön lördag;-)))
Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
 Britt Marie o Rudi

Britt Marie o Rudi

22 oktober 2011 17:00

Skönt när hunden är trött efter en dags motion och upplevelser!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards