Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Idag Har Solen Lyst Med Sin Frånvaro :(

Av Heratorpets Vinja - 24 oktober 2011 22:51

I morse när jag rastade Vinja så var det väldans dimmigt ute men solen lyste så fint bakom dimman   . Så jag tänkte att kanon, vi kommer få ett härligt promenadväder idag   .


Men ack vad jag bedrog mig   , inte blev det nått fint väder inte. En timme senare var det mulet, blåsigt och kallt ute   . Så man var tyvärr rätt frusen på dagens promenad.


Fick som tur var sällskap på dagens sväng   Angie och Zäpo var med på dagens promenad. Blev inte så mycke bilder idag, men några ska jag väl i alla fall kunna bjuda på.


.

    

Så här vackert lyste solen i morse hos oss.


  

Dimma över Torsharg.


  

På väg ut på promenad.


  

Mor och son har dragkamp med en pinne.


  

Men snälla ni, kan ni inte sitta lite stil så man får nått bra kort.....


  

Okej då, får väl nöja mig så här.


  

Som ni ser så var det dimmigt och grått här idag.


  

Kolla in Vinja längst bort. Tror det sprang vilt uppe i skogen.


  

Söt Zäpo.


  

Visst ser hon bra uttråkad ut på denna bil.


  

Snart är alla vackra höstlöv borta, så det gäller passa på att fota lite nu medans dom finns kvar.


.

Ja mera än så han jag inte fm då jag skulle jobba på em. Dagens sväng blev föresten lite drygt 6 km.


I morgon fm ska jag träffa Jessica och hennes vovvar för en liten promenad. Hoppas att det kan bli lite sol då.

Så ska jag orka upp i morgon så är det bäst gå och sova snart.


Ha det så bra ni alla och Natti, Natti   .

 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

25 oktober 2011 05:28

Dimma är alltid läckert :)

Sv: Nä, han föredrar att bada i sjön! :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Sarah

Sarah

25 oktober 2011 07:57

Mysiga bilder med dimma och så :) Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

25 oktober 2011 09:14

Trist väder :-( Men fina bilder!
Alltid kul med promenadsällskap.
Vill gärna testa alla slags spår. Bara för att se hur det går till, och vad vi gillar.
Visst är det helt otroligt, att komma i säng såååå tidigt! Hahahaha.
Ha en skön promenad i dag. Själv ska jag se om vi kan få med oss sonen till ett slott ;-)
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Kicki

Kicki

25 oktober 2011 09:47

...gillar verkligen dimma...blir lite mystik över fotona!!*L* Här e de sjukligt men hoppas va på benen snart!! ha en bra dag!! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Patricia

Patricia

25 oktober 2011 12:11

Här fanns ingen sol heller igår men idag är den här igen.
Underbart härligt ute med alla fina färger.
Men dimmiga bilder blir fina de också.
Ha en bra dag!
Vov o kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.com

 
Monica

Monica

25 oktober 2011 14:34

Dimma är riktigt fint tycker jag, fina bilder tyvärr får jag inte upp alla det blir röda kryss men det är nog bloggplatsens fel.
Ha en bra dag, här skiner solen;-)))
KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

25 oktober 2011 18:26

Fasiken vilka läckra höstbilder...älskar ju hösten som du vet!!!
Jag vet att man får göra vad man vill på en träningstävling men grrrrr vad jag kände mig frustrerad, till ingen nytta. Det får man tänka på till nästa gång!
Här skiner solen varm o skön...natten är kall så det är bra halt på morgonen. För en gångs skull har vi fått på vinterdäcken i tid:)
Kram till er....

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
 Britt Marie o Rudi

Britt Marie o Rudi

25 oktober 2011 18:49

Dimma är härligt på hösten, bara jag slipper köra i den :-)
Vi är med i en träningsgrupp i rally på Katrineholms BK varannan måndagkväll. Ingen instruktör finns men vi bygger banor och tränar knepiga skyltar tillsammans ändå.

http://bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Sigge Svamphund

Sigge Svamphund

25 oktober 2011 20:53

Men va sjutton!
Jag kan bara se varannan bild!
De andra är bra en ruta med kryss i hörnet, tror det spökar här med alla omgörningar de håller på med.

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

25 oktober 2011 22:44

Hoppas ni fått en härlig promenad i dag. Utan blåst och regn!
På torsdag är det tänkt att vi ska spåra.
Mycket piggare i dag ;-) Kör en repris i kväll, alltså sängläge i skaplig tid.
Kramar

http://quilaoronja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards