Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Heratorpets Vinja - 6 november 2011 23:00

Har även idag varit mulet och trist hos oss idag   , men idag så gjorde det mig absolut inget alls för idag så har vi varit på Strömsholm och simtränat   . Det är verkligen nått som både Vinja och Zäpo älskar   .


Dagens simträning blev ca 30 min som vanligt, blev även 2 ggr i Jet Streamen. Ena gången blev det 2,5 min och andra gången 1,5 min. Var lite trött andra omgången så jag ville inte pressa henne för mycke.


Lite bilder från dagens simning kommer här.


.

  

Här på Strömsholm var vi och simtränade.


  

Skönt i vattnet tycker Vinja.


  

Vinja kämpar på.


  

Zäpo och Vinja.


  

Zäpo trivs också i vattnet.


  

Vinja sträcker ut.


  

Här höll det nästan på att bli en krock.


  

Zäpo med sin dummy.


  

Man måste ju passa på att läsa lite andra nyheter när man är borta.


  

Vinja hittade några väldans intressanta nyheter.


  

En kort stund kunde man ana solen bakom molnen, men den försvann snabbt igen   .


.

I morgon så är jag ledig hela dagen   men ska ut och jobba natt sen på kvällen. Så i morgon så ska det inte sättas nån klocka på ringning utan jag ska sova läänge  .


Hoppas verkligen att vi kan få lite sol i morgon   , men jag tror nog att det blir lika mulet som vanligt Black Cloud.


Nu ska jag kika in lite hos er och sen ska jag leta mig fram till sängenDreaming .



Bye, Bye  Hello








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards