Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Tröttsam Förkylning Men Kanon Fin Dag Med Sol

Av Heratorpets Vinja - 11 december 2011 21:00

Har även idag varit ett strålande väder med sol   , tyvärr så är jag fortfarande seg och förkyld så någon längre promenad blev det inte idag heller.


Blev en liten tur med Zäpo och matten mitt dan på ca 3,5 km. Så mycke mera än det så orkade jag inte. Så typiskt att det fina vädret ska komma när man inte orkar ut och gå   .


Så det är väl bara att hoppas på flera bra dagar   .


Lite bilder från idag blir det ju självklart.


.

  

Lite bus med sonen.


  

Den här bilden blev rätt häftig tycker jag.


  

Kom igen då, ska vi brottas lite.


    

Så kul med lite brottning.


  

Kom igen då grabben, ligg inte bara där.


  

Vinja med en god pinne.


  

Zäpo och Vinja i solen.


  

Kul med pinnar tycker Vinja.


  

Två söta schäfrar på promenad.


  

Kolla in Vinja, ser ut som hon siktat in sig för att sno Zäpos pinne.


  

Visst är dom söta när dom har dragkamp.


.

Efter promenaden så blev det hem och vila lite igen och även äta lite. Har inte hänt så mycke här utan dagen har mest gått i slappandets tecken   .


Bara hoppas den här eländiga förkylningen ger sig nån gång, är så trött på den nu   .


Hoppas att ni haft en skön helg och bra väder   .


.

  

.

Månen och jag önsker er alla en bra kväll & natt o hoppas att ni haft en bra 3:e advent.


Bye, Bye   .

 
 
Becca & Olga

Becca & Olga

11 december 2011 21:33

Är du alltid sjuk???? Stackare... :(

http://www.aktivmedhund.wordpress.com

 
Malin

Malin

12 december 2011 03:12

Jobbigt med långdragen förkylning :( hoppas du snart piggnar på dig!
Jätte fina bilder som alltid :) hehe härligt då dom har samma pinne o "delar" på ;D
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Nina

Nina

12 december 2011 06:57

Usch vad segt med förkylning! Peppar peppar peppar har jag klarat mig så här långt trots att "alla" varit sjuka. Vilket underbart krispigt väder ni verkar ha haft på er promenad! //Kramar, krya på och ha en go vecka!

http://www.palmstrand.se

 
Monica

Monica

12 december 2011 08:20

Härligt att slappa ibland men inte att vara förkyld,hoppas du kryar på dej snart;-)
Här regnar det i dag men jag klagar inte, hade det kommit lika mycket snö som regn hade det varit synd om mej;-(
Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

12 december 2011 10:55

Det var en envis förkylning!!!
I går såg jag inte dagens ljus :-( men tror det var lite sol.
Hade nog hellre varit ute i skogen, egentligen ;-) Men, men, nu har jag sett "hundmässan".
Ang. mailet, så vet jag inte vad som hänt? Borta, bara! Det kommer säkert flera.
Krya på dig nu.
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Emma och Malte

Emma och Malte

12 december 2011 11:09

Visst är det typiskt att det alltid är fint väder när man inte mår bra!! Men hoppas ni får behålla det fina vädret ett tag till :-)
Ni ser ju ut att ha haft roligt ändå på er runda :-)

Hoppas den envisa förkylningen släpper snart!
Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

12 december 2011 19:11

Vilken söt bild - är det Zäpo som ger Vinja en bitch-slap? :)

Sv: Något bra väder fick vi inte idag. Bara regn. Regn. Och så regnade det lite...

http://www.henrikolsson.eu

 
Mia och Greta

Mia och Greta

12 december 2011 22:06

Nu får du se till att bli frisk tycker jag. Det är ju jul snart :-)

http://www.razzeltrazzel.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

12 december 2011 22:17

Jaa, det är nog smart att du blir riktigt ordentligt frisk nu.
Regn har vi sluppit i dag, men nu i kväll har det börjat även här :-(
Sv. Jaa, det där med ryggar är inte kul. Eftersomm jag är stelopererad, och har långa stag och bultar inopererat, som låst 6 kotor, så kan jag inte få hjälp an någon naprapat eller kotknackare. Risken är för stor att något inte håller.
Det ska bli jättekul att testa spåren i morgon, och få ett omdöme av domaren ;-)
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards