Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Heratorpets Vinja - 6 januari 2012 23:00

Ja då var man äntligen ledig igen då   . Vaknade vid halv 1 och gick upp och käka frukost och slappade vid Tv:nTV 3 .

  

Idag så blev det ingen promenad för simhallen var bokad till kl 16,00 på Strömsholm. Så att försöka hinna gå en promenad innan var ingen ide.


Idag så var det Jessicka med henne tjejer Gnista och Glimma som var med och simtränade   .

Dagens pass för Vinja blev ca 33 min, vi körde ingen lina och Jet Stream idag utan det blev i stället 2*10 intervaller i Jet Streamen.


Blev ett gäng bilder tagna från simningen, men tyvärr så ser jag inte så bra skillnad på Gnista o Glimma när dom är i vattnetEmbarrassed. Så det blir alla bilder i en följd utan nån text under, för Vinja känner ni ju igen i alla fall   .


.

  

Vi har föresten haft sol idag, tyvärr så han jag inte med den så mycke då jag sov på fm och sen skulle vi ju simma.


  

På väg till Strömsholm, här är vi vid Kvicksunds bron.


                        

Ja, detta var dagens simbilder på tjejerna.


  

Hmm, men lilla Vinja....Inte är det där nån bra stil på den lilla pallen.....


  

Det där var helt klart mycke bättre.


  

Jessica torkar Gnista o Glimma.


.

Ja mera än så hade inte denna dag att bjuda på. Vad som händer i morgon vet jag inte än, är sugen att åka och spåra men det är inte kul att sitta själv i skogen och vänta på att spåret ska lägga till sig   .


Får se i morgon hur det blir när man ser vilket väder det ska bli. Dom säger sol   men jag vet inte om man kan lita på det   .


Nu har klockan passerat 23,00, så om inte kroppen ska tro vi ska jobba natt igen så kanske man skulle börja leta reda på sängen   .


Hoppas att ni alla haft en bra ledig dag   .



 






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards