Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Heratorpets Vinja - 20 januari 2012 23:15

Hmm, och inte blev det nå tidigare i säng igår inte. Klockan var nog åter igen runt halv 3 innan ja la mig   . Förstår inte varför det ska vara så svårt att komma i säng i tid   .


Idag vid lunch tid så var jag hemma hos Ingrid och valparna en stund. Dom är verkligen så söta   men hu så vassa   . Trodde jag skulle hunnit få min nya kamera så det skulle blivit lite bättre bilder, men inte har den kommit inte   . Får verkligen hoppas att den kommer på måndag   .


Men lite bilder lyckades jag få, bäst blev dom bilderna när dom var lite trötta för dom var dom stilla   .


Vet tyvärr inte vilka alla är på bilderna, men några tror jag att jag vet.


.

  

Att det är så gott med fötter....


  

Error.


  

Har kul med leksaken.


    

Essi Allt-Styrka


  

Essi Allt.


  

Lite trött.


    

Elda På - Twiggy.


  

En utslagen Error.


  

Egen Vilja - Gasta.


  

Matdags.


.

Sen blev det att åka hem och gå en promenad i det fina solskenet   . Så härligt att solen var framme hela dagen idag   .


Dagens promenad blev runt Gunnarsskäl och blev lite drygt 8 km.


Lite bilder från när vi var ute kommer här.


.

  

Nya spännande dofter tyckte Vinja o Zäpo.


  

Måste bara föreviga solen när den är så vacker.


    

Lite bus på vägen.


  

Självklart fick dom posera lite i solen.


  

Ännu mera härlig sol.


  

Zäpo med en pinne han hittat.


  

Var lite småhalkigt på vissa ställen, tur man var broddad   .


    

Kul med lite dragkamp.


  

Lika envisa bägge två.


    

Eftersom man aldrig vet när solen tänker visa sig nästa gång så kommer här 2 bilder till.


.

Resten av em o kvällen så har vi bara slappat i soffan. Var rätt frusen när jag kom hem så jag satt invirad i en filt några timmar.


Hoppas att ni alla haft en bra fredag och även ni fått ha solen hos er   .


Ingen ide att säga att jag ska lägga mig i tid, för det kommer ändå inte hända   . Men till er som lyckas lägga er i mera normal tid önskar jag Natti, Natti   . 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards