Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Heratorpets Vinja - 26 januari 2012 22:15

Var riktigt mulet och grått ute när jag vaknade strax efter 8 i morse   . Om jag inte vetat vad klockan var hade jag gissat på att den var runt 5-taget på em   .


Vid halv 10 taget så började det att snö ute, först lite men sen kom det massor av snöflingor. Eftersom det var så mörkt och trist ute så var jag lite seg startad idag    och kom inte ut föräns strax innan halv 11. Inte bra för då får man mindre tid till promenad och man känner sig mera stressad   .


Snöade rätt så rejält när vi kom ut och blåste en aning också. Så var då nästa fråga.....Var skulle vi gå nånstans   . Efter lite diskussion med mig själv   kom jag fram till att jag börjar att gå Lilla Gökstens rundan. När vi kom till Gökstens skolan så gick vi mot OKQ8 macken och där i från mot Hemköp för en liten snabb handling.


Dagens sväng blev tyvärr inte så lång, bara lite drygt 5 km.


Att fota idag var verkligen inte lätt när det snöade sådant, gällde vara attans snabb med kameran om den inte skulle bli helt insnöad   . Det tråkiga ljuset gjorde som vanligt att korten blev alldeles för mörka   , men jag har försökt att ljusa upp dom lite så ni ska se lite i alla fall.


.

    

Vet inte om det syns, men det snöade en hel del ute här.


  

Hmm, här luktade det väldans spännande.


  

Blev lite poserande i snövädret. Syns på Vinjas huvud att det snöar för det ligger snöflingor där.


    

Hittade en skojsig pinne att busa med en stund.


  

Vet inte vad hon gräver efter, men kul verkade hon ha.


  

Så var på väg igen.


   

Utsikt över Torshälla ån. 


  

Men morsan kom då....Måste du fota hela tiden....


  

Ligger så fint och väntar utanför Hemköp.


.

Sen var det bara hem och fixa inför jobbet. Så att så mycke mera hände inte här idag.


Är egentligen min sista em idag och har nu 3 nätter att göra   men eventuellt så har vi materialbrist under helgen.  Funderar då på att istället byta och göra 3 em dagar till och slippa nätterna   , slutar då kl 22,00 på söndag i stället för 6,00 på måndag morgon. Men det återstår att se hur det blir.


Hoppas att ni alla haft en bra torsdag.


Natti, Natti på er alla   .




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards