Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Heratorpets Vinja - 28 januari 2012 22:49

Blir ett väldans snabb och kort blogg idag.


Här har inte hänt nått alls för Vinjas del idag   för på ett dygn så har jag varit på jobbet i 16 timmar   . Gick ut igår kväll och gjorde en natt och slutade kl 06,00, eftersom det var slut på vårat material så tyckte jag det kändes dumt att behöva sitta 2 nätter på jobbet när vi ändå inte har nått att göra.

När kl var 14,00 så var jag på jobbet igen   . Så det har inte blivit mera än en sväng ut till udden med Vinja idag.


Tog självklart kameran med mig när vi gick ut till udden.


.

        

Det första Vinja gjorde när vi kom ut var att snörulla lite.


  

Som ni ser så var det en rätt grå dag idag också.


  

En god pinne hittades det när vi var ute.


  

Lite poserande vid udden han vi med också.


.

Orkar tyvärr inte besöka några av er i kväll   , är verkligen super trött nu och för att inte komma in i andra andningen och bli över trött är det bäst jag lägger mig nu.


Hoppas att ni alla haft en skön lördag   .


Natti, Natti på er alla   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards