Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Heratorpets Vinja - 6 februari 2012 21:45

Ja då var första fm av tre avklarad då. Blev som jag trodde inte så mycket sömn, lite drygt 4 timmar tror jag det blev   . Får hoppas att det blir något längre i natt.


Vi har haft blå himmel, strålande sol   och runt -8 grader. Låter ju som om det skulle varit en kanon dag här.....Men inte alls, det har nämligen blåst små djävlar ute   så det har varit super kallt ute   .


Så min första tanke när jag slutade jobbet var att bara ta en kortis ut till udden. Men vi traskade iväg till skogen och där var det verkligen bra mycke skönare   . Så vi gick runt på lite stigar och lyckades få ihop lite drygt 6,5 km. Blev längre än jag trodde det skulle bli.  Några fuskuppletande blev det även på promenaden.


Som ni förstår så blev det även en väldans massa kort även idag   , och som vanligt så är det samma problem när man kommer hem att rensa alla korten för runt 200 kort är nog kanske en aning för mycke i bloggen  .


.

  

Lite lokal sommar har vi här i Torshälla.


    

Vinja han med en snabbkoll av lite bryggor idag.


  

Mysigt med lite snörull.


  

Spanar lite.


  

Även om det blåste bistert så var det en härligt blå himmel ute.


  

Hittade sig en bra pinne.


  

Vad då....Ville ni nått....


  

På väg ut mot udden.


  

Mattes pärla i solen.


  

Fina tjejen   .


  

Hittade mera goda pinnar i skogen.


  

Men kom igen då.....Stoppa undan kameran och rör på dig morsan....


  

Busig Vinja.


  

Så söt.


    

Pinnen hängde med på nästan hela promenaden.


    

Solen på väg ner.


  

På språng i skogen.


  

Har just hittat bollen som jag råkade kasta upp på en gren.


  

Vinja med sin älskade boll.


.

Var skönt att komma hem och värma sig lite efter den blåsiga promenaden. I skogen var det som sagt kanon skönt   , men från udden och hem blåste det rätt friskt.


Börjar bli dags att förbereda sig för sängen om jag ska hinna i säng innan det är dags att gå upp   .


I morgon så blir det promenad med Jessica och Enter som är hos henne denna vecka. På grund av familje skäl så kan dom inte ha honom kvar längre   . Så om det är någon som är intresserad av en 9 månaders Hoffe hane så kan ni kontakta Jessica på Skeppartorps Kennel, finns bland mina länkar.


Så i morgon kommer det finnas ett gäng bilder på gossen.


Hoppas att ni alla haft en skön måndag och inte haft så mycke blåst som det varit här.


Sköt om er och Natti, Natti    

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards