Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Inte Hunnit Med Så Mycke Promenad Idag

Av Heratorpets Vinja - 10 februari 2012 22:00

I natt så har jag verkligen fått sova   . Gick faktiskt och la mig vid 23,30 och gick upp vid 8 taget, så skönt att få sova lite   .


Var rätt kyligt i morse när jag vaknade, -12 grader va det men solen lyste så fint ute   . Men tyvärr inte så länge, när jag gick och hämtade bilen vid halv 10 taget så var solen borta   .


Har inte hunnit med så mycke promenerande idag heller, gick ju först som sagt och hämtade bilen sen blev det att åka till Amarant för att hämta smörgåstårta eftersom gubben fyller år idag. Åkte sen bort mot våtmarken för att gå en en sväng.

Var tyvärr inget lyckat val då det blåste som bara den när jag kom en bit bort, så vi vände. Sen tog batteriet på stegräknaren slut så jag har ingen aning hur långt (kort) vi gått   . Tror vi har gått nått mellan 4-5 km sammanlagt. Inget att hurra över tyvärr, men i morgon är jag ledig så då får man får bra väder med strålande sol   .


Lite kort blev det trots det var rätt kallt om fingrarna emellanåt   .


.

  

Lite han jag se av solen i morse.


  

Vägen ut mot våtmarken.


    

Busig Vinja.


  

Kollar lite nyheter   .


  

Lite snörullning.


  

Mattes lilla pärla.


  

Solen syns lite svagt långt bort.


  

Poserar lite fint.


      

Hittade mera roliga pinnar.


  

Nu har jag lekt klart så nu kan ni hänga på igen.


  

Mattes snygging.


  

Var riktigt frostigt på träden ute idag.


  

Nån som visst blivit vräkt.....


  

Avslutar med lite mera snörullning.


.

Nu är det som sagt ledigt över helgen och det ska bli skönt   , det som kommer kännas konstigt är att bara vara ledig 2 dagar när man är van att vara ledig 4 dagar. Kommer bli attans kort ledighet   . Men men, det är inte mycke att göra åt. Får väl vara glad man har ett jobb i alla fall, än så länge i alla fall    .


Hoppas att ni haft en skön fredag och även kommer få en bra helg   .


Ska kolla lite vad ni gjort för kul idag och sen blir det nog en stund vid Tv:n.






 
 
Mia och Greta

Mia och Greta

10 februari 2012 22:11

Å här var det -15 i morse och -19 när jag åkte till jobbet. Var lite mildare ikväll :-)

http://www.razzeltrazzel.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

10 februari 2012 23:12

Jaa, det ser riktigt frostigt ut hos dig i dag. Här var det ganska ok väder.
Ska lämna in vår bil nästa vecka, och bävar för vad dom hittar. Hör lite "konstiga" ljud???
Njut nu av din ledighet, och god smörgåstårta!!!
Ha en skön helg
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Emma o Malte

Emma o Malte

10 februari 2012 23:13

Ser ju ut att ha varit en skön runda trots att där.inte var någon sol!
Skulle oxå varit ledig denna helgen egentligen men får hoppa in och jobba då alla är sjuka :-(
Hoppas ni får en skön helg! Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Grabbarna boys

Grabbarna boys

11 februari 2012 00:49

Superfina bilder från er promenad idag!
Hoppas helgen går dubbelt så sakta då med andra ord om du nu bara är ledig i två dagar istället för fyra!!!
Här hoppas vi på fint väder också senare idag för nu är det ju lördag ju!!
Vov o kram!!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny N

11 februari 2012 05:38

Det blev väldigt vackra bilder i kylan :)
Grattis till gubben i efterskott!
Ha en skön helg!!!

 
Monica

Monica

11 februari 2012 06:38

Skönt att få sova ut förstår jag, vet inte vad jag ska säga om nya schemat men att vara ledig i fyra dagar låter bättre.
Fina bilder, ha en skön lördag/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

11 februari 2012 13:46

Vilka härliga bilder :) Vi hade dock inte riktigt lika kallt som er, så vi fick aldrig dem där frostiga träden - men jösses så vackert det är då! :)

Sv: Ja, reflexer är viktigt! Jag kommer alltid att ha reflexbyxor och jacka på mig för att garantera att bilisterna hinner se mig på långt håll! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Hillman

Hillman

13 februari 2012 15:20

Tvi va kallt ni har riktigt råkallt med all jimfjost, hihi. Vinja är som vanligt i busartagen men vicken skaplig pinne hon hittat, skulle jag få tag på en sån då skulle nog matten få bära både pinnen och mig, hihi.

Taxpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards