Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Heratorpets Vinja - 18 februari 2012 23:00

Har inte hänt så mycke här idag. För det första så har jag varit jätte seg och trött   och sen har vädret varit riktigt kass   . Var redan i morse grått och trist och inte blev det bättre av att det har regnat halva dan. Så nu är det inte kul att gå ute vill ja lova, hur halt som helst är det just nu   .


Förstår inte vitsen med att först snöa en massa och sen komma en massa regn, verkligen alldeles onödigt tycker jag.


Så det blev en vilodag för Vinja idag   , vilket egentligen inte var helt fel då det var ett tag sen hon vilade. 


Den enda aktivitet som blivit idag var en tur hem till min personliga spårläggare   , Janne fyllde nämligen 60 år idag, stort Grattis till honom   . 


Så idag så blir det tyvärr inte så mycke kort, självklart lyckades jag fixa några när vi var ute på en liten rastning. Hade inte börjat att regna än så då fick kameran hänga med ut.


.

   

Djupgående nyheter.


  

Så här grått hade vi idag, här hade det i alla fall inte börjat regna.


  

Fina flickan.


        

Bäst att passa på att snörulla medans det finns nån snö kvar.


    

På kvällen blev det lite lördags mys med ett gott märgben.


.

Får verkligen hoppas att det är bättre väder i morgon så man kan ut och göra nått kul   .


Om ni undrar varför jag inte skrev nått hos er igår så berodde det på att på många bloggar så såg man inte era kort   . Har ingen aning om varför med eftersom det var många som inte funkade så var det väl nått större fel antar jag.

Så jag tänkte göra ett nytt försök om en stund och hoppas att det funkar idag   .


Hoppas att eran lördag varit strålande   och inte strilande   som den varit här.


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards