Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Heratorpets Vinja - 22 februari 2012 22:00

Här gäller det att blogga snabbt för jag börjar ju jobba kl 6,00 i morgon bitti igen   .


Det är verkligen inte kul ute nu här hos oss   , gjorde ett tappert försök att gå en sväng men jag fick ge upp. Man går ju jätt illa fast man har brodden på sig. 


Innan dom "riktiga" bilderna kommer så ska jag visa er varför jag gav upp dagens promenad.


.

  

Här var det halt....


  

Lite mera halt.....


  

Och som ni ser, ännu mera halt.


.

Tanken var att gå en sväng ut mot Kolsta men efter 2 km så fick jag ge upp   . Stannade då på det stora gärdet som ligger där och gjorde ett gäng "fuskuppletande". Så Vinja fick både använda näsan och springa en massa när hon letade   .


Vissa försvann ordentligt i det höga gräset så nog fick hon springa allt   .


Nått vidare väder var det inte heller, bara molnigt och trist ute idag också   .


Här kommer resten av dagens kort.


.

  

En liten snabbrullning.


  

Kollade även en brygga.


  

Spanar efter nått.


  

Kan posera fint också.


  

Var rätt grått ute som ni ser.


  

På detta gärde så blev det ett gäng fuskuppletande.


  

Full fart ut efter bollen.


  

Letar....


  

Och letar....


  

Självklart så hittade hon sin boll varje gång   .


    

Mattes lilla pärla.


.

Hinner tyvärr inte hälsa på er i kväll   , men några av er har jag ju besökt när jag var på jobbet   .


Hoppas att ni haft en bra dag.


Sköt om er och Natti, Natti    .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards