Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

Ofrivillig Vilodag

Av Heratorpets Vinja - 1 mars 2012 22:15

I morse så blev det lite sovmorgon eftersom Per rasta Vinja innan han åkte till jobbet  . Strax efter kl 9 så gick jag upp idag, var så skönt att få sova lite   .


Tanken var ju att det bara skulle bli en liten kortare sväng på fm idag innan jobbet eftersom hon simtränat hårt i 2 dagar i rad    . Men starx innan jag skulle ut så kom fastighetsskötaren för att fixa lite saker som vi ringt om tidigare i veckan, så klockan rasslade på lite mera än vad jag tänkt   .


Så det blev bara en kortis ut mot udden och runt Torsharg som blev lite drygt 2 km. Var tyvärr inget vidare väder heller, var rätt mulet   . Som vanligt så kom solen fram senare   , men då var det ju dags att åka till jobbet   . 


Så det blev en väldans kort promenad med en väldans massa kort   .


.

   

Så var vi på väg ut mot udden.


            

Blev en massa bryggkoll idag, var ju ett tag sen sist.


  

Hittade sig en bra pinne att smaka på.


  

Men fyy vad den här smakade illa   .


  

Dom håller visst på att fixa nått utefter ån.


  

Var inte så soligt idag.


  

Mattes sötnos.


  

Tjoohoo vad kul med pinnen.


      

Så härligt att snörulla   .


  

Fina flickan.


  

Min lilla söta flicka   .


  

Lilla pluttan.


.

Får hoppas att vi kan få lite sol på fm i morgon och inte lagom man ska åka till jobbet.


I morgon är föresten sista jobbar dagen innan ledigheten   . Ska bli så skönt med lite ledigt även om den är ack så kort   .


Hoppas att ni haft en skön dag med era kära voffsingar   och även haft en skön dag med sol   .


Ha det så bra ni alla så hörs vi i morgon igen   .





 



 
 
Adelina

Adelina

1 mars 2012 23:17

Jättefin blogg du har! :)

Kolla gärna in min om du har tid/vill. ^^ Kommentarer uppskattas det med!

Kram.

http://addis.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

2 mars 2012 06:44

Härligt med lite sovmorgon! Längtar lite efter helgen så man kanske kan sova ut ordentligt med!
ha en riktigt fin helg.
Kram

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Monica

Monica

2 mars 2012 06:54

Här är det så mycket is kvar så det är deprimerande för att man kan inte gå vart man vill. Dom skriver +10 grader på kartorna men här har det varit max 3 i skuggan men 29 i solen.
Härliga Vinjabilder som vanligt;-)
Ha en skön helg/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

2 mars 2012 07:09

...här var de kalasväder heeela dan...så lite färg fick jag allt!!...på söndag ska vi iväg å spåra med gänget var ett tag sen sist så de ser jag fram emot...hoppas din helg blir bra! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Annica,Älsa o Bollnäsa

2 mars 2012 07:24

Här har det varit kanonväder 2 dagar på raken., i onsdags hade dalarna värme rekord 13,5 gr=)).., fint idag också men verkar inte bli lika varmt...men det gör inget bara det inte snöar!!! Ha en bra jobbdag nu då=)
Fiiina bilder på fina Vinja som vanligt=)

 
Emma och Malte

Emma och Malte

2 mars 2012 12:58

Så skönt att du äntligen får vara lite ledig, förstår att det behövs efter en sån jobbevecka!
Här skiner solen som bara den, så får nog bli en tur ut till havet med vovvarna :-)
kram!

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny N

2 mars 2012 20:26

Åh så många fina Vinja-bilder det blev idag! Det är utlovat riktigt kanonväder i helgen. Då kommer vi att njuta av solen så mycket det bara går, eller hur?!

 
Hillman

Hillman

3 mars 2012 16:53

Det är nog bäst att Vinja passar på att snörulla, för nere hos er lär det väl inte dröja förrän ni har vår och gröna gräsmattor. Hörde när matten pratade med sina valpisar att det var bara lite snö kvar och flera plussisar.

Taxpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards