Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Heratorpets Vinja - 14 mars 2012 21:00

Har även idag varit ett härligt väder med sol ute   , fast inte lika varmt som tidigare dagar. Blåste faktiskt riktigt kallt där det var öppet   .


Så dagens promenad blev i skogen, är verkligen jätte stor skillnad att gå där. Där var det super skönt   . Idag så fick sällskap av Zäpo med hans matte, var kul att slippa gå själv   .


Dagens promenad blev lite drygt 7 km.


.

  

Tjoohoo vad kul att träffas....


  

Läser samma nyheter   


      

Sen blev det lite bus.


  

Zäpo travar på i solen.


  

Vinja sitter och funderar i skogen.


  

Vinja smyger på Zäpo.


 

Fina Zäpo.


   

Mor och son poserar lite på stenen.


    

Hallå där bak, ni hänger väl på nu.


   

Mattes älskling.


    

Blev ett litet busryck på gärdet.


.

Idag så har jag fått blogga från jobbet eftersom vi gör vändskift och jag ska vara på jobbet igen kl 06,00. Så det blir ingen data när jag kommer hem.


Har besökt några av er under kvällen och er jag inte hunnit får jag besöka i morgon.


Sköt om er nu och Natti, Natti   . 




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards