Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Heratorpets Vinja - 21 mars 2012 22:00

Jösses vilket kanon väder vi haft här hela dagen   , har varit runt 15 grader och sol   . Riktigt toppen väder har det varit   .


Var lite orolig över att den skulle hinna försvinna innan jag hunnit sluta och kommit hem  , men den lyste så vackert även på em.


Idag så åkte vi till Våtmarken för att gå en sväng. Var kanon att gå där för det va nästan inte kladdigt alls, så idag behövde jag inte dusch Vinja efter promenaden   . Zäpo och matten var även med idag så det var så kul med lite sällskap   .


Lite drygt 7 km fick vi ihop på dagens promenad.


.

  

Blev ett snabb stopp för att gnaga lite på en pinne.


  

Mycke intressanta nyheter fanns det.


  

Dom trodde att badsäsongen börjat   , men ack så fel dom hade   .


  

Vinja smyger lite på sonen.


      

Och sen blev det lite bus.


  

Så söta dom är.


  

Blev lite poserande på ett galler vid Våtmarken.


  

Det är rätt fint vid Våtmarken, och ännu finare blir det sen när det blir grönt också.


  

Hallå matte, kan jag kanske få bada lite här då.


  

Djupdykning.


  

En väldans vacker svan.


  

En sista bild innan vi var vid bilen.


.

I morgon så jobbar jag em så det blir lite sovmorgon i alla fall   . Skönt slippa gå upp halv 5 på morgonen   .


Dom säger att det fina vädret ska hålla i sig, så jag hoppas att dom har rätt.


Börjar att känna mig lite trött och seg så det börjar väl bli dags att nanna kudden så man får sova lite längre i natt.


Hoppas verkligen att ni haft samma kanon väder hos er som vi haft här   .


Ha det så bra och sköt om er så hörs vi igen i morgon   . 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards