Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Heratorpets Vinja - 27 mars 2012 21:51

Idag efter jag sovit klart så blev det en promenad med Zäpo och matten. Blev ingen super lång idag, vi gick ut mot Kolsta och tog sen skogen hem. Fick ihop lite drygt 6 km.


Efter promenaden så for jag och Per in för att hämta våra nya mobiler, 2 st Samsung Galaxy SII blev det   .


Är ledsen att jag har lite bråttom här, men jag måste försöka komma i säng i tid i kväll för jag ska vara hos uppfödaren i morgon kl 9,00. Vi ska nämligen åka till hennes veterinär för att se hur Vinja ligger till i löpet och om det kanske är dags att åka iväg   .


Här kommer i alla fall bilderna som togs idag.


.

  

Den här vackra soluppgången möttes jag av i morse när jag slutade. Tyvärr så har jag inte hittat nån bra inställning på bra soluppgångar, men det kommer säkert.


  

Mattes pärla.


  

Väntar på Zäpo.


      

Lite bus när sonen kom blev det.


  

På väg ut mot Kolsta.


  

Mycke fina blåsippor finns det.


  

Så fina dom är mor och son   .


  

Fina gossen Zäpo.


.

Kommer inte bli lätt att gå och sova i tid eftersom kroppen är inställd på natt skift. Men eftersom jag måste åka vid 8-taget i morgon så måste jag nog snart försöka komma i säng. Är ju inte så bra om jag skulle råka somna på vägen dit   .


Vi hörs i morgon igen med en rapport om hur det ligger till.


Sköt om er och Natti, Natti   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards