Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Heratorpets Vinja - 10 april 2012 20:37

Usch vilket tråkigt väder det varit idag   . Har blåsit och regnat mest hela dagen.


Var tvungen att sluta lite tidigare idag för jag hade ingen som kunde rasta Vinja. Gick ut mot udden och hade tänkt att ta en liten sväng men det blåste som fan och var super kallt   .


Var föresten attans tur att jag inte gav mig iväg på nån promenad för efter ungefär en timme så började det att ösregna ute   . Så det var verkligen tur att jag inte gick längre   .


Är verkligen inte lätt att fota med ett paraply i handen och sen att det blåser små jävlar ute   . Fick slåss en hel del med paraplyt  för att få till lite kort.


Som ni förstår så blev det inte så mycke fotande idag   , men några lyckades jag i alla fall att få   .


.

  

På väg ut mot udden.


  

Vinja roade sig självklart med lite gräsrullning.


    

Ni ser vilket skit väder det varit här.


  

Det är bra med paraply när det regnar tycker Vinja.


  

Lite poserande på stubben i regnet.


      

Busig Vinja med en pinne.


  

Mattes fina flicka.


.

Blev som ni förstår en vilodag här idag. Visst säger många att det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Men att vara ute i både regn och blåst är verkligen ingen höjdare   . Sen måste jag ju vara försiktig med den eventuellt blivande mamman   .


Har idag varit och gjort nått mindre trevligt, nämligen mammografi   . Inte kul alls men himla bra att man får göra det. Men man känner sig allt lite tillplattad efter en sån behandling  .


Börjar bli dags att förbereda sig inför sängående, har en fm kvar i morgon också.


Tyvärr så ser morgondagens väder prognos lika tråkig ut som dagens, bara hoppas att dom har fel. Men som det ser ute nu tror jag tyvärr att dom har rätt   .


Sköt om er så hörs vi i morgon igen   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards