Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Heratorpets Vinja - 13 april 2012 22:15

Blev en vilodag för lilla fröken idag. Tyckte både igår och i morse på morgon rastningen att hon halta en aning   . Så det blev bara en stilla rastning ut till udden och tillbaka. Tyckte jag såg en liten spricka i trampdynan så det kan vara det som är orsaken för jag tycker inte hon haltar nått på mjukt underlag, men där det är grus går hon sämre   .


Några bilder när vi var ute blev det självklart ändå.


.

  

Läser lite nyheter   .


  

Myste lite i gräset.


  

Blev lite poserande på på stubben.


  

Fina tjejen.


  

Finns mycke bra pinnar vid ån.


  

Pigg och glad trots lite markering på ena benet/tassen.


.

Gäller att lägga sig tidigt ikväll för i morgon så är det fullt upp    . Strax före halv 8 i morgon så ska jag vara uppe på Schäferhundsklubben och filma Enduros Didit som ska göra sitt Mh. Sen är det tänkt att jag och Vinja ska träffa Janne för lite spår träning   .

Sen på kvällen så ska vi åka på fest och fira min kusin som fyller 40 år.


Så nu är det verkligen hög tid att gå och sova   .


Hörs igen i morgon och då har jag förhoppningsvis en massa kort att visa.


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards