Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Heratorpets Vinja - 7 maj 2012 20:20

Får bli en snabb blogg idag för kl är redan 20,20 och kl 21,00 måste jag ut med Vinja och susa iväg till jobbet.


Har blivit en lång dag idag, men inte så mycke hunddag. Klockan ringde vid 8,00 för att sen vid 9,00 åka in till stan och frissan som jag tid hos kl 9,30.


Tanken var att jag skulle hunnit med en ordentlig promenad efteråt men det blev snabbt ändring på det då det tog längre tid där än jag räknat med   . Tror klockan var över 1 innan jag kom det ifrån. Det berodde inte bara på frisören utan på mig som tyckte att det hon färgat i mitt hår blev lite för mörkt   , så hon fick göra lite ljusa slingor i också och då blev det kanon   .


När jag var klar så åkte vi till Vilsta och gick en kortis där. Lite drygt 2,5 km blev den fjuttiga svängen. Men inte mycke göra åt när jag skulle hinna handla, laga mat och försöka vara i säng till kl 17,00 eftersom jag ska jobba natt och behöver sova lite innan   .


Lite kort från våran korta promenad kommer här.


.

  

Läser lite Vilsta nyheter.


  

Mattes lilla flicka.


  

Denna grusväg blev det idag som vi föresten aldrig har gått förut.


  

Lite poserande i solen. Svårt att se men det ser ut som midjan är något större än den brukar. Fast än ska det ju inte synas så mycke heller.


  

Mattes sötnos.


  

En vattenpaus är gott även om vi inte gick så långt.


  

Full fart efter bollen.


  

Tar den....


  

Och så full fart tillbaka.


  

Nu är det i alla fall slut på snö i Vilsta backen.


.

Med lite tur så händer det nått lite mera kul på hundfronten i morgon. Har ju som sagt natt hela denna vecka och man är ju tyvärr inte världens piggaste då   .


Läste föresten på Bloggplatsen att den kommer vara stängd mellan 00,00 och 05,00 i fall ni har försökt komma in här under den tiden.


Ha det så bra ni alla så hörs vi i morgon igen   

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards