Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Heratorpets Vinja - 17 maj 2012 20:15

Ja då var första fm och vändskiftet avklarat då. Kom faktiskt i säng strax efter halv 11 igår kväll och det var ju rätt snabbt ändå   . Men huu vad seg man var när klockan ringde 4,30   , det var verkligen inte kul att gå upp då.


Vädret har varit rätt bra idag   , i alla fall sen jag slutade klockan 2 och det var ju bra. Var lite molningt   men solen lyste också så fint   .


Gick en promenad direkt när jag kom hem, om man sitter ett tag så blir man ju super seg   . Blev en lite kortare promenad än den vi tagit på sista tiden. Det märks att hon börjar tycka det är jobbigt med den som var 5,5 km för den sista biten har hon varit rätt seg.


Så idag så kortade vi ner svängen lite mera så den blev nästan 4,5 km får se hur länge den är lagom innan vi får korta ner den lite till.


Blir ju som ni förstår inga action bilder nu för tiden utan mera poserande bilder. Men det får ni stå ut med tills det kommer en massa söta valpisar hit i bloggen.


.

  

Mattes lilla flicka.


  

Vinja bland blommorna.


  

Mattes fina tjej.


  

Liten söt Vinja rumpa.


  

Läser lite nyheter i skogen.


  

Hänger du med där bak.....


  

Gott med lite vatten när det är varmt.


  

Här på elljusspåret gick vi idag.


  

Vinja poserar lite i blåbärs riset.


  

Finaste Vinja.


  

Alldeles lagom väder hade vi idag.


  

På väg över lilla bron på hemvägen.


.

Jag har ju inte testat att lägga upp nå videoklipp med nya kameran, så jag tänkte jag skulle testa det nu. Är absolut inget kul klipp utan bara när Vinja ligger och äter lite gräs. Men jag vill ju veta till senare om det funkar om jag ska filma dom små valpisarna nått.


.


.

Jaha, det ska bli spännande se sen då när jag publicerar inlägget om det funkar.


Har som sagt en fm till innan helgen så jag ska försöka göra mig ordning snart så jag hinner sova nått i alla fall.


Hoppas att ni också haft en skön solig dag hos er  .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards