Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Inga Valpar Än :(

Av Heratorpets Vinja - 31 maj 2012 22:32

Har fortfarande inte blivit några valpar   . Pratade med uppfödaren nu på kvällen och Vinja verkar hålla på sig ett tag till   . Hoppas verkligen att det händer nått i morgon så man hinner vara med dom små ett tag när dom kommer innan man måste hem och jobba igen.


Har natt vecka denna vecka och skulle jobbat även i natt. Men jag har haft så ont i ryggen flera dagar nu och idag var jag hos naprapaten som knäckte till den. Känns kanske något bättre men han sa det satt ordentligt så jag ska tillbaka nästa vecka igen.


Så eftersom jag även hade en ruggig huvudvärk så beslöt jag mig för att stanna hemma.


På em efter jag varit hos naprapaten så åkte jag hem till Laila och Izac en sväng. Hjälpte henne med lite sökträning med den lille gossen.


Blev några kort men tyvärr så blev dom lite suddiga, men ni får kolla på dom ändå för annars så blir det ju bara tråkig text i bloggen.


.

  

Fina Izac redo för lite sökträning.


  

Laila och Izac.


        

Full fart på den lille gossen i skogen.


.

Det är verkligen så trist här hemma utan min lilla pärla, saknar henne massor   . Hoppas verkligen att dom små valpisarna vill komma ut snart för jag längtar verkligen så mycke   .


Hoppas att allt är bra med er och era vovvar.

 
 
Anna med flock

Anna med flock

31 maj 2012 22:57

usch vad jobbigt det måste vara att gå och vänta!! Hoppas verkligen det kommer små valpisar snart... Hopas att du blir bättre ryggen nu efter besök hos naprapaten... är verkligen riktigt jobbigt när man har ont. Kram!

http://timsevimse.wordpress.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

31 maj 2012 23:24

Saknaden måste vara hemsk..........måtte hon ringa snart!!!!!
Du meddelar väl så fort du vet? ;-)
Joo, jag vet......vilodagar är bara bra. Men den där känslan, du vet. Att det är något. Hoppas hon är ok i morgon och inte tittar på mig med ledsen blick :-(
Kramar och du vet att jag tänker på dig.

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

31 maj 2012 23:24

Var rädd om din rygg ;-)

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Patricia o grabbarna boys

Patricia o grabbarna boys

31 maj 2012 23:34

Jobbig väntan.....men plötsligt händer det!!!
Krya på dig i ryggen.
Vov o kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.se

 
 Rudi

Rudi

1 juni 2012 08:18

Ja nu är väntan lång, det förstår jag! Ta hand om ryggen nu!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Laila & Izac

1 juni 2012 09:43

.... Hallå och Tusen tack för igår! Du är ju helt outstanding som figge.. som vanligt!! Hoppas du mår bättre i dag.. du såg ut att ha ont och var ju som sagt trött i går. Jag är inte van att se dig så.... jobbigt för dig. Nu hoppas vi på snabb bättring så du kan vara dig själv och ta hand om de små underverken =))
Stor Kram från oss

 
Monica

Monica

1 juni 2012 10:07

Vilket dygn är hon på, Zelda gick 63 dygn med Zeuskullen men sedan gick det fort på mindre än 2 timmar spottade hon ur sej alla sex.
Hoppas ryggen blir bättre snart.
Ha det bra/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monica

1 juni 2012 10:25

Då tittar dom nog ut snart;-)

 
Felix

Felix

2 juni 2012 18:44

Här är bara fina fisken om det inte vore så rackarns kallt, rena vintervindarna. Hoppsar att du inte får så där attans ont i ryggen, för det är inge vidare matten brukar oxå va justerad ibland.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards