Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Heratorpets Vinja - 26 juni 2012 22:15

Dom där väder prognoserna kan man ju inte lita på alls   . Det skulle ju vara fint väder med lite delvis sol idag   . Men inte har det varit speciellt mycke sol inte, men en regnskur har det kommit   . Är så trött på allt skitväder nu   , nu vill jag ha lite värme och dagar som inte det regnar nått på.


Har ju som sagt ett gäng kort på sötnosarna kvar   som jag tänkte att ni som vill ska få se.


.

 

Vinja och dom små tar sig en liten vilopaus.


 

Trött liten gosse.


 

Så söt.


 

Vilar på mammas ben.


 

Vinja i tvättar tagen.


 

Liten gosse.


 

Ena tjejen.


 

Samma lilla tjej i helbild.


 

Börjar bli så stora så dom kan stå och äta.


 

Så var det matdags igen.


 

Kolla vilken söt liten rumpa.


  


 

Så gullig.


 

Sötnos.


 

Söta gänget.


 

En liten tjej och en liten gosse.


 

Dom är verkligen super söta.


 

Lite syskonbus.


 

Lilla tjejen märkt nacke smakar lite på mina byxor.


 

Visst är hon söt.


     

Lite syskonbus, tror det är tik märkt nacke till höger.


 

Lilla tjejen har brottat ner brorsan.


 

Liten söt gosse sover.


 

Vissa använder sina syskon som huvudkudde.


 

Sover sött.


   

Ser så skönt ut.


.

Ja då var det slut med bilder för denna gången. Ska bli spännande se hur mycke som hänt med dom små tills nästa gång jag åker dit.

Hoppas att ni haft en bra dag och sluppit en massa regn. Nu ska jag försöka gå och sussa för i morgon ska jag till Vårdcentralen och ta lite prover. Eftersom jag ska vara fastande 12 timmar gäller det komma dit direkt dom öppnar så jag slipper vara hungrig så länge   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards