Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 14 juli 2012

Får Jag Presentera Heratorpets Bozza

Av Heratorpets Vinja - 14 juli 2012 23:49

Har idag varit och hälsat på Vinja och dom små valpisarna igen. Oj vad dom växer och är söta   , men dom är även ett gäng hulliganer   . Attans vad dom bits och hänger efter ens byxben dom små liven, och attans ont gör det också.


Var ju som sagt dags att välja idag vilken av tjejerna som skulle bli Bozza och få följa med Vinja hem.


Finns flera anledningar att jag valde den jag valde som jag inte tänker gå in på just nu. Ja då undrar ni då förstås vem jag valde.......Jo det blev tiken märkt rygg efter en del funderande fram och tillbaka.


Det verkar vara en väldigt framåt tjej och Monika säger att det är en tuff liten tjej.


Eftersom klockan är mycke så kommer det bara några bilder av dom jag tog och dom är självklart bara på Bozza idag   .


.

         

Visst är hon söt lilla Bozza.


 

Hmm, är inte så förtjust att vara med själv på bild. Men här så är i alla fall jag och Bozza.


.

Finns som sagt en väldans massa mera kort både på Bozza och dom andra valparna. Fast mest blev det ändå på lilla Bozza när jag nu bestämt mig.


Sköt om er nu och Natti, Natti   .

 
 
Patricia o grabbarna boys

Patricia o grabbarna boys

15 juli 2012 09:38

Bozza är ju jättefin, det ska bli så kul att få följa er framöver!
Kul att få se dig också på bild :)
Vov o kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.se

 
Katarina, Nanna & Leia

Katarina, Nanna & Leia

15 juli 2012 09:40

Så söt hon är!!!

http://hunddagboken.blogspot.com/h

 
Ingen bild

Laila & Izac

15 juli 2012 10:08

va kul GRATTIS!!! Det ska bli spännande att följa era upptåg.. å du!!! Du passar fint på bild!! Mer av den varan ;))
Kram till er

 
Ingen bild

Jenny o Brio

15 juli 2012 10:09

Det ska bli spännande att följa Bozza och Vinja framöver :) Hon är förfärligt söt lilltjejen!

 
Monica

Monica

15 juli 2012 13:59

Ja detta bitande en korsning mellan haj o krokodil:-)
Vilken liten sötnos ska bli kul att följa henne, härligt morotsröd på huvudet som Argos o Signe var som valpar.
Ha en bra dag i regnet/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Jessica Gnista Glimma

Jessica Gnista Glimma

15 juli 2012 14:28

Åh vad söt hon är din Bozza. Ska bli så roligt att få träffa henne sen, både jag och mina svarta längtar!

http://www.skeppartorps.se

 
Emma och Malte

Emma och Malte

15 juli 2012 16:54

Åh så fin hon är, lilla Bozza!! :-) Ska bli så roligt att få se alla bilderna sen när hon fått följa med er hem :-)
Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Rudi o matten

Rudi o matten

15 juli 2012 17:36

Bozza är ju helt rätt val ju!! Underbar liten tjej!

http://www.bmwsfgotoblogg.blogspot.com

 
Kasper

Kasper

15 juli 2012 20:03

Liten sötnos är hon, lilla Bozza, och en stilig dam blir hon säkert med tiden. :D

http://kasperian2.blogspot.se

 
Kerstin

Kerstin

15 juli 2012 22:24

Ser ut att vara ett bra val...jättegullig tjej med bus i blicken:) JA i början blir man galen på de sylar som sitter i munnen!
Ska bli spännande att följa er nu!
KRAMEN:)

http://sagaskillar.bloggplatsen.se

 
sara

sara

16 juli 2012 11:58

Ni är jätte fina ihop! :) Kram

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards