Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Hälsat På Hos Enduros Kennel Läger

Av Heratorpets Vinja - 20 juli 2012 12:30

I onsdags började ju Enduros kennel läger. Tyvärr så kunde ju inte jag vara med i år vilket är jätte tråkigt   . Visst hade jag fått varit med om jag velat, men det är ju inte så kul att åka på ett läger utan Vinja   .


I går var jag i alla fall där hela dagen och träffade gamla och nya vänner   . Blev självklart en väldans massa fotande också   . Tyvärr så kan jag ju inte vara på flera ställen samtidigt och fota. Dom var ju uppdelade i grupper och gjorde lite olika saker.


Det jag fotade igår var när dom hade lite bettövningar och jag han även med några som tränade lydnad.


Över 400 bilder blev det sammanlagt igår, så ni förstår att det inte var lätt att bara välja ut "lite" bilder   . Efter många rensningar så blev det 45 kvar som kommer i denna blogg. Nej, dom övriga är inte kastade utan finns kvar. Men lägga ut 400 kort i bloggen är något mycke tycker även jag   .


.

 

Jonas och Enduros Chriga har dragkamp.


   

Fina Chriga.


 

Jurassic LM Dollar.


   

Dollar tyckte det var kul att få bita lite.


 

En stolt Dollar med skyddsärmen.


 

Enduros Cax och Daniel.


 

Therese, Cax och Daniel.


 

Cax är redo för lite mera bitaövningar.


 

Enduros Error.


 

Men släpp mig då morsan så jag kan få tag i den.....


 

Daniel och Error har dragkamp.


 

Jag ger mig inte.....


 

Error med matte Jenny.


 

Linda och Enduros Clicker.


 

Fina Clicker.


   

Clicker tyckte det var kul med lite bitaövningar.


       

Enduros Chriga.


 

Harriet och Enduros Did It.


 

Did It i luften.


 

Men morsan då, håll inte så hårt för jag missar ju hela tiden.


 

Tjoohoo, jag fick tag på honom.


 

Did It och Daniel kampar lite.


 

En stolt Did It med skyddsärmen.


 

Enduros Cash med matte Monica tar en skön paus.


 

Christer och Enduros Cenit.


 

Cenit och hussen kampar lite.


 

Förbereder lite krypträning.


 

Tunga apporten.


   

Hopp.


 

Josefina och Enduros Bolt.


 

Cax.


 

Therese och Cax i lite fritt följ.


 

Therese och fina Cax.


 

Clicker.


Clicker tränar hopp.


.

Ja mina vänner det var allt för denna gången. Får se om det blir nån mera tur till Strängnäs, det håller på tills söndag så jag ska försöka hinna ut en gång till.


Här skiner föresten solen idag   , så härligt   . I morgon blir det en tur igen och hälsa på Vinja och Bozza   . Blir sista gången innan jag får hämta dom nästa helg   .


Ha det så bra ni alla och sköt om er   .




 


 
 
Ingen bild

Duro & B-O

20 juli 2012 19:53

Kul att Du är så snabb med bilderna från lägret.Du är proffs på foto!!!!!!

 
Mia och Greta

Mia och Greta

20 juli 2012 21:38

Härliga bilder från lägret. Ska bli så kul på söndag :-)

http://www.razzeltrazzel.se

 
Rudi o matten

Rudi o matten

20 juli 2012 23:40

Oj, vilka fartiga foton från lägret! Och vilka finfina schäfrar som ändå ser så väldigt olika ut vad gäller hårlag och färg o s v!

http://www.bmwsfgotoblogg.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

21 juli 2012 00:31

Massor av kul bilder på duktiga vovvar!!!
Näe, inte så kul att vara på läger utan Vinja :-(
Nu måste det snart bli som vanligt igen. Och lite till!!!
Bilder på Vinja och Bozza HEMMA ;-)
Krama lite på dom i morgon från oss!!

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

21 juli 2012 09:05

Du får se fram emot nästa läger när du kan ha med Vinja, men det var ju kul att du kunde göra ett litet besök i alla fall :)

Sv. Ja, nu blir det vila och massa god mat ett tag! Kroppen känns dock förvånansvärt pigg idag, men fötterna behöver nog vila några dagar till innan jag tar på mig skorna igen! :P

Ha en fin dag!

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

21 juli 2012 16:23

Chriga var riktigt läcker;-)
Bara en vecka kvar måste vara härligt att få hem dom:-)
Ha en skön lördagkväll/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

22 juli 2012 08:52

Sv: Ja, det är verkligen skönt att vara hemma nu! :)

Jag tror att jag tappade ca 6 kg, så jag är ganska nöjd över att det inte var mer. Men det syns väldigt väl just på överkroppen, så jag får äta upp mig ordentligt under dessa veckor innan jag börjar jobba igen!

Men nu blir ju också träningen lugnare här hemma, så det ska inte vara några större problem.

Ha en fin dag!

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards