Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Heratorpets Vinja - 12 augusti 2012 21:45

Usch vilken ångest jag har att behöva gå och jobba i morgon   . Har verkligen ingen lust alls   .


Idag så har vi träffat Laila och hennes kompis Marina en snabbis på bruks. Laila och Izac ska ju tävla snart så dom ville ha hjälp med en platsliggning. Det gick kanon för den lille gossen   och även för Vinja som inte legat plats sen jag vet inte när   .


Laila tränade även lite mera och jag passade på att fota lite.


 

Linförighet.


 

Bus när man är duktig.


 

Fina Izac.


 

Fasthållande av apporten.


 

Hoppet.


 

 

Busig Izac med sin boll.


 

Marina och Wolfen.


 

Fritt följ.


 

 

Han är stilig den gamla gossen. Han heter Wearwolf men kallas för Wolfen.


På kvällen så blev det bara en kortis ut till udden och till Torsharg. Hade tänkt gå längre men klockan hade rasslat på och jag kom på att det var ju en massa att förbereda inför morgon dagen när jag ska jobba.


Vinja och Bozza busade en hel del som vanligt och hade jätte kul   . Nere på Torsharg så fick Vinja sin boll och då blev det springa av   , lilla Bozza gjorde sitt bästa för att hänga på morsan men det gick inte så bra   .


Bozza blir föresten 10 veckor idag   .


Här kommer det en massa bilder när tjejerna busade.


 

Liten har vuxit och är nu 10 veckor.


 

Några fina blommor får också vara med idag.


 

Skönt i gräset.


 

Bozza kollar in Vinja som har en pinne.


 

Fina Vinja.


 

Lillpluttan.


 

Ska vi leka lite.


 

Denna kampleksaken tycker Bozza är toppen   .


 

Brottar ner morsan.


 

Akta dig du så jag inte tar dig.....


 

Puss på dig mamma   .


 

Bozza den lilla pirayan.


 

Här har Vinja fått bollen och det är inte lätt för Bozza att hinna med.


 

Hon springer....


 

Och springer....


 

Men komma ifatt morsan är inte lätt   .


 

Nej nu orkar jag inte springa längre, nu går jag.


 

Bozza har siktat in sig på bollen.


 

 

Mycke spring blev det.


 

Vinja med sin älskade boll.


 

Kom igen då min dotter och dra, ligg inte bara där.....


 

Kul att busa med morsan och bollen.


 

Hon blev rätt trött lilla Bozza efter allt spring och bus.


Sen var det bara hem och fixa med korten till bloggen. Undrar om det är nån som kan lösa mitt "problem". På den förra datan när jag förde över kort från kameran i en mapp där det redan fanns kort så fortsatte den räkna därifrån. Så om sista kortet hette 150 så när jag förde över korten nästa gång så började det med 151.


Men nu så börjar den om från 1 hela tiden vilket är jätte puckat   för antingen så tar man bort dom korten som redan finns i mappen och lägger över dom nya med samma nr. Eller också får du inte in korten för det finns redan det nr. Hur krångligt ska det behöva vara egentligen   .


Visst är det bra med nya grejor, men man behöver ju inte ändra till det sämre   .


Nu måste jag verkligen börja packa och fixa inför morgondagen. PHU för att behöva gå upp så tidigt   . Håll tummarna nu är ni snälla att jag får sova ordentligt, ingen valp som mitt i natten hoppar upp biter en i näsan.


Ha det så bra ni alla, och om jag orkar så kommer det en blogg i morgon   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards