Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Heratorpets Vinja - 19 augusti 2012 23:37

Fm har varit rätt lugn här idag   men em har det varit full fart på   .


Klockan 2 så skulle jag träffa Laila, Vicky och Majsan för lite träning uppe på EHDK. Alla utom jag hade flera hundar att träna.


Vinja fick årets första lydnadsträning och för att vara första gången det här året så var jag nöjd   . Självklart finns det massor att fixa till, men vad kan begära efter så lång vila. Vi körde igenom nästan hela elit lydnaden, det som inte gjordes var framåtsändande och stegen. Stegen gick inte alls eftersom dom inte har nån där uppe   .


Lite kort från träningen kommer här. Men jag han tyvärr inte fota alla då vi tränade flera samtidigt och som ni förstår så fotade jag inte Vinjas träning.


 


 

Laila och Izac i linförighet.


 

Bollen får man när man varit duktig.


 

Izac hoppar.


 

Vicky och Happy.


 

Fritt följ.


 

Inkallning.


 

Med ställande. Happy var nyfiken på vad som hände längre bort.


 

Hoppet.


 

Apportering metallen.


 


 

Majsans Vilja.


 

Fina Vinja spanar när dom tränar.


 

Vicky och Texas.


 

Fina Vinja.


 

Bozza vilar vid bilen.


 

Bozza hälsar på Majsans hundar.


Vid halv 5 taget hade vi tränat klart. Jag, Vinja och Bozza följde med Vicky hem för vi skulle åka till Jolle basen och bada   , men först så stannade vi till hemma hos Vicky en stund.

Här kommer lite bilder från när vi var hos Vicky och från när hundarna badade.


 

Vicky och Molle.


 

Vicky med Texas och Happy.


 

Bozza försöker sno morsans pinne.


 

Bozza nere och svalkar sig lite.


 

Happy.


 

Texas.


 

Vinja och Happy kastar sig i vattnet.


 

Happy och Vinja.


 

Full fart ut i vattnet.


 

Bozza var i och plaskade lite.


 

Vicky kastar i badsaken åt hundarna.


 

Texas och Vinja.


 

Texas kollar när Vinja hoppar i vattnet.


 

Lilla söta Bozza som idag blir 11 veckor.


 

Lillpluttan.


Det blev en väldans lång dag och nu är hundarna jätte trötta   , mest Bozza tror jag för det har hänt en massa på em.

I morgon så ska vi träffa en schäfervalp som är en vecka äldre än Bozza, det ska bli kul   .

Nu har klockan passerat midnatt så det börjar väl bli dags att dra sig tillbaka och försöka sova lite.

Sköt om er och ha det så bra   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards