Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Heratorpets Vinja - 21 augusti 2012 23:12

Mitt på dagen så blev det en liten kort promenad ut mot udden och till Torsharg och hem. Ja för mig och Vinja var det en kortis men för Bozza blev det ju rätt långt   .


En massa bus med morsan blev det på Torsharg.


 

Lite bus med dottern.


 

Vinja spanar lite.


 


 

Lilla söta Bozza.


 

Bozza utforskar en brygga. Blev livrädd när hon sprang ut själv att hon skulle ramla i.


 


 

Sen fick hon utforska bryggorna i koppel.


 

Bozza på lilla bron över ån.


 

Lillsnuttan.


 

Hörru morsan ska vi leka eller....


 

Vinja kommer farande med bollen.


 

Och lillskruttan kommer strax efter.


 


 

Envis är hon Bozza och inte släpper hon heller.


 

Mina sötnosar.


 

Söta Bozza.


 

Mattes pärla.


 

Sötnosen. Verkar som om vänster örat håller sig mera uppe nu   .


Vid 5-tiden så åkte vi till Kjula skogen för att spåra   . Det var jag, Maria med Fred & Bill och Eva-Britt med Elda som träffades.


Alla hundar var jätte duktig   , hittade sina pinnar och spårade jätte fint   .


Vet inte hur långt Vinja spår var men hon hade 6+slut och hittade alla   . Hon gjorde även ett bra upptag och gick åt rätt håll direkt   .


Efter att alla spårat klart så körde vi lite uppletande i en korridor. Det var 3 föremål och både Vinja och Elda hittade alla sakerna   .


Medans vi väntade på att spåren skulle ligga så busade vovvarna lite. Så här kommer lite bilder på busandet och lite spårbilder. Som ni förstår så blev det inga bilder på Vinja för det var ju jag som fotade och att fota och spåra funkar inge vidare   .


 

Bill, Fred och Bozza.


 

Bozza tar en liten paus.


 


 

Elda och Fred busar.


 

Maria har lite godis utdelning.


 


 


 


 

Lite bilder på fina Elda.


 

Lillskruttan så söt.


 

Maria och Fred gör sig redo för sitt spår.


 

Så var Fred iväg.


 

Hittade en apport gjorde han.


 

Och slutet hittade han också   .


 

Maria och Bill i spåret.


 

Bus blev det när man hittade apporterna.


 

Och köttbullar blev det också.


 

Fina Bill.


 

Elda görs redo för sitt spår.


 

Upptag.


 

Elda i spåret.


 

En massa bus och godis blev det när hon hittade apporterna   .


Klockan var strax efter halv 10 när jag kom hem så nu är jag rätt trött och seg   .


I morgon så ska jag hjälpa Ingrid med lite träning och kanske hinner jag ett litet pass med Vinja också. Skulle kanske även göra nått med lilla pirayan också.


Ha det så bra och sköt om er så hörs vi i morgon igen   

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards