Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Heratorpets Vinja - 28 augusti 2012 23:22

Känns som det börjar att bli höst ute nu. Både igår och idag på morgonen så har det varit attans kyligt ute   , men dagarna är fortfarande rätt varma med sol   .


Idag på fm så blev det en promenad ut mot Kolsta och vände, den svängen är ca 7,5 km. Vi hade även sällskap av Zäpo med matten idag   .


Är ju inte så lätt att fota när man kör barnvagnen   , men vi stannade på några ställen så vi kunde fota lite också.


 

Vinja, Zäpo och Bozza kollar in bryggan.


 

Vinja och Zäpo busar med Bozza.


 

Vinja, Zäpo och Bozza.


 

Hallå brorsan, vänta på mig då.....


 

Lillskruttan.


 

Men kan man då aldrig få vara ifred för dessa småungar.....


 

Lite bus.


 


 

Var väldans speciell busstil idag   .


 

Zäpo är med och busar lite.


 

Lilla Bozza.


 

Så söt   .


 

Så fort morsan släpper pinnen så tänker jag sno den....


Här kommer lite bilder på Bozza, blev ett gäng för jag kunde inte välja. Så nu kommer det en massa bilder på söta Bozza   .


 


 


 


 


 


 

Hon är allt för söt min lilla kaxloppa   .


 

Min fina Vinja   .


 

Men kan du släppa den där pinnen nån gång då....


 

Okej, om jag kommer så här lite bakom så ser hon mig nog inte.


 

Mina fina flickor     .


 


 

Stiliga Zäpo.


Efter promenaden så var det bara hem och ge vovvarna lite käk och även äta själv lite innan det var avfärd mot jobbet.


Klockan rasar som vanligt iväg i en rasande fart   och är snart 24,00. I morgon så gör jag sista em och är även ledig alla mina fm   , ska bli så skönt   .


Ha det så bra nu så hörs vi i morgon igen   .



















Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards