Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

Busat En Massa I Vatten På Dagens Promenad

Av Heratorpets Vinja - 29 augusti 2012 23:41

Ja då har jag gjort 3 em och ska nu vara ledig en vecka   . Funkar ju inte så bra att jobba fm än och lämna henne så länge själv, så det blev att ta lite ledigt   .


Hade lite saker att fixa med på fm så det blev inte så lång sväng idag. Blev bara Lilla Göksten som är ca 4 km. Men även om inte svängen var så lång så busade Vinja och Bozza en hel del så det blev i alla fall lite längre för Vinja. Bozza gick självklart inte så mycke utan åkte vagn större delen av promenaden   .


Så här kommer dagens skörd av bilder på mina fina tjejer   .


Vinja och Bozza hittade sig en stor vatten pöl som du roade sig i   och här kommer ett gäng bilder på det.


 


 


 


 


 


 

Väldans kul hade dom i vattnet.


 

Du morsan kan man få ta sig ett dopp här kanske.


 

Vinja och Bozza nere vid vattnet och kollar lite.


 

Det är spännande vid vattnet tycker Bozza.


 

Kolla in tokfian som står och blåser bubblor i vattnet med nosen.


 

Du morsan tänker du bada här eller....


 

Hoppsan, Bozza halkade ner i vattnet.


 

Vi fick sällskap av några fina änder.


 

Bozza spanar in änderna.


 

Vinja spanar efter pinnen som jag kastade ut men den försvann.


 

Efter att ha svalkat sig i vattnet lite så blir man bus sugen.


 

Lilla söta Bozza.


 

Min fina Vinja.


 


 

Hon är så söt Bozza när hon springer och öronen flyger.


 

Vinja kommer springandes med sin boll.


 

Hamnen I Torshälla.


 

Bozza släpper inte taget om snöret till bollen i första taget.


 

Dra dig trött min dotter.


 

Hmm, om jag drar så här så kanske hon släpper...


  

Hmm, kan det funka så här då....


 

Lika envisa är dom bägge två.


 

Mina söta flickor   .


I morgon så har jag ingen tid att passa på fm så då får jag sova ut ordentligt efter morgon rastningen   , det ska bli så skönt   .

Klockan har nu precis passerat midnatt så jag ska kolla en snabbis vad ni gjort för kul idag och sen lägga mig i sängen och titta på Tv   .

Natti, Natti på er alla.





















 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

30 augusti 2012 05:34

Tänk att vattenpölar kan vara så roligt! :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Nina

Nina

30 augusti 2012 09:25

Vilka härliga badbilder, särskilt blåsa bubblor med nosen-bilden :)! Går du aldrig ensam med Bozza? Jag gick ensam med Yaxxon ända till han var 7-8 månader, kommer inte riktigt ihåg varför men det kändes viktigt på nåt vis just då att han fick lära sig/möta världen på egen hand. Hur tänker du kring det? //Kramkram

http://www.palmstrand.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

30 augusti 2012 11:59

Sv: Vad skönt för dig att få lite ledigt :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Kerstin

Kerstin

30 augusti 2012 16:49

Åh vad fort de växer...tjusig är hon minsann!!!!
Härliga bilder och vad skönt att vara ledig en hel vecka och bara mysa med tjejerna!
Ha nu en Trevlig Helg// Kramis

http://sagaskillars.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

30 augusti 2012 18:55

Sv: Jag önskar att jag hade en åkgräsklippare - men det är alldeles för kuperat här hemma, och pga alla stängsel måste jag använda en helt vanlig gräsklippare... som dessutom gick sönder idag på ett sätt som gjorde att den lämnade efter sig en väldans massa klumpar med gräs...

http://www.henrikolsson.eu

 
Emma och malte

Emma och malte

30 augusti 2012 20:16

Vad skönt att vara ledig igen :-)
Det är jag med snart, då jag snart blir arbetslös :-( Känns ju mindre kul dock..
Så roligt de har i vattnet! Tänk att lite blött kan vara så roligt ;-)
Kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

30 augusti 2012 20:33

Det blir nog hund av den där valpen eftersom hon visar intresse för spagropar! Sånt ät sunt i min värld

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

30 augusti 2012 21:34

Sådan mor sådan dotter, riktiga vattenmonster, sista bilder är riktigt söt;-)
I morgon ska det visst bli regn hela dagen.
Ha det bra/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

30 augusti 2012 23:35

Oj, vad bra bilder det fanns här då!! Som vanlig alltså!!! Det är så härligt att se dom leka ihop *saknar*
Ps. Såg sms nu.......ondag skulle funka kanon! Du f¨år gärna komma hit om du vill, eller så möts vi på halva vägen? :-) Vi hörs
Kram

http://quilaoronja.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards