Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

Träning i skitväder

Av Heratorpets Vinja - 31 augusti 2012 23:43

Idag så träffade vi Laila och Vicky uppe på EHDK för lite träning. Tyvärr så visade sig inte vädret från sin bästa sida för det har regnat hela dagen :-(

Jag och Vinja tränade på lite fritt följ, inkallning med stå o ligg, hopp och lite apportering. Märks att det var länge sen vi träna, men nu blir det förhoppningsvis lite mera träning så det går lite bättre.

Några bilder blev det tyvärr inte idag. Hade ingen lust släpa ut den i regnet.

Men för att det inte ska bli helt tomt här så kommer det två bilder från mobilen. Ett på en trött Bozza och ett på tjejerna i soffan.

Tack Laila och Vicky för en kul träning trotts det dåliga vädret.

.

 
 
Emma och Malte

Emma och Malte

1 september 2012 10:07

Man kan inte alltid ha kameran med sig tyvärr. Det är ju synd om den skulle bli fördärvad i regnet :-(

Sv. Ja det kommer bli tufft nu när jag inte har något jobb. Men man får hoppas det löser sig fort!
Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

1 september 2012 10:52

Regnar det kan det vara bäst att lämna kameran hemma - visserligen finns det skydd för kameror, men för att vara på den säkra sidan... :)

Hoppas att ni får bättre väder dessa dagar!

http://www.henrikolsson.eu

 
Kicki

Kicki

1 september 2012 13:36

Även om de e skitväder så var vi ute och spårade idag, första på väldigt länge, veterinären var här igår och tog blodprover så vi får svar nästa v men hon tyckte vi kunde köra igång lite försiktigt och se hur hon är efteråt...trött å nöjd ser hon ut å vara när hon snarkar gott här brevid mig!! Ha en skön lördag! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Monica

Monica

1 september 2012 19:28

Här är det översvämmat lite överallt, i dag har det varit ännu värre än i går.
Ha en skön lördagkväll;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Rudi o matten

Rudi o matten

1 september 2012 21:08

Kul med träning! Hoppas Bozza kollar de äldre och lär...

http://www.bmwsfgotoblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards