Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 1 september 2012

Miljöträning Och Bus I Strängnäs

Av Heratorpets Vinja - 1 september 2012 23:15

Idag så tävlade min träningskompis Ingrid i Strängnäs. Var lite sen tyvärr men han lagom till lydnaden så jag kunde fota lite   . Det gick kanon för dom och dom fick ihop 611,75 poäng och är nu klara för nästa års SM   .


Vädret visade sig tyvärr inte från sin bästa sida då det var både mulet och regnigt   .


Eftersom det inte blev nått fotande igår så tänkte jag ta igen det idag   , så hoppas att ni står ut med en väldans massa kort.


 

Redo för fritt följ.


 

Så fin kontakt hon har Allti.


 


 


 

Inkallning med ställande och läggande.


 

Framåtsändande åt ena hållet.


 

Inkallning.


 

Genom gruppen åt andra hållet.


 

Inkallning.


 

Kryp.


 

Ljudgivning.


 


 


 


 

Metallapporten med betyg 10-10   .


 


 


 

Tunga apporten.


 

Hoppet.


 

Stegen.


 

Dagens funktionärer.


Bozza fick även komma ut och mingla lite, hon träffade mycke trevliga människor som både hälsade och busade med henne. Det tyckte hon var super kul   .


Vi träffade även en Malle valp som var ca 4 månader som hon busade och hade kul med. Blir inte så mycke text till bilderna för det orkar jag inte, utan skriver bara lite. Är jätte seg och trött o börjar även känna mig frusen. Hoppas man inte blir sjuk   .


  


 


Här kommer några bilder på Bozzas nya "kompis" som heter Ullhedens Yago.


 


 


 


 


 

Riktigt söt liten gosse.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Som ni ser så hade dom jätte kul tillsammans.


På kvällen så blev det en promenad med Vinja och Bozza. Blev bara Lilla Göksten på ca 4 km för jag var rätt trött efter dagen   .


Ska fixa undan lite och sen försöka komma i säng. Hinner nog inte besöka er alla ikväll så jag får ta det i morgon.


Ha det så bra och Natti, Natti   .

 


 



 
 
Kasper

Kasper

2 september 2012 00:12

Ojojoj, här busades det minsann! Ja, tävlades också, förstås, men BUSET gillade JAG. :D

http://kasperian2.blogspot.se

 
Kicki

Kicki

2 september 2012 09:49

Grattis till Ingrid och Allti!! Härliga lekbilder på lillfröken med kompis!! ha en bra söndag! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Emma och malte

Emma och malte

2 september 2012 18:40

Oj, vad roligt att de är vidare till sm nästa år :-D Så duktiga dom är! Tänk om vi kunde varit det också :-)

Vilka små busfrön dom är och vilken stilig liten pojke :-)
kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Monica

Monica

2 september 2012 21:07

Härliga valpbusbilder dom klarar sej bra utan text;-)
I dag har vi haft uppehåll och dom flesta översvämningarna är borta.
Ha det bra/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Mia och Greta

Mia och Greta

2 september 2012 22:28

Superfina bilder! Man blir nästan sugen på valp ;-)

http://www.razzeltrazzel.se

 
Felix

Felix

3 september 2012 12:43

Sicka vassa huggisar Bossa har, jag har tappat mina och fått nya fina bissingar, hihi. Vore kul att få träffa någon valping så man fick fnattebusa lite, för jag träffar bara vuxna hundar men de är kul de med, hihi.

Russelpussiar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards