Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Heratorpets Vinja - 2 september 2012 23:30

Har kännt mig trött och hängig hela dagen idag. Hoppas verkligen inte att man blir sjuk   .


Har inte blivit nån längre promenad idag för jag har inte orkat som sagt. Tjejerna har busat en del och Bozza har idag fått gå ett litet valpspår igen. Janne hjälpte oss som vanligt och din lilla tjejen var jätte duktig   och kul tyckte hon att det var   .


Två korta spår blev det och lyckades med bägge   . Tusen tack Janne för hjälpen   .


Eftersom det bara var jag och Janne så blev det inga bilder när lill tjejen spårade. Med lite tur kanske jag kan få nått kort nångång.


Här kommer dom bilder jag tog idag, det är som vanligt mest busbilder.


 

Bozza och Vinja i skogen där vi spårade.


 

Lillskruttan.


 

Berra, Vinja och Bozza.


 

Men hallå där....Måste du ligga under bilen undrar Berra.


 

Springa runt bilarna är kul.


 

Bägge på Bozza.


 

Bozza och Vinja busar i diket.


 


 

Bus på gräsmattan hemma.


 

Har siktat in sig på morsan.


 

Morsan spanar på dottern också.


 


 

Så kul att leka med morsan.


 

Min vackra Vinja   .


 


 


 

Riktigt kaxig är hon lillskiten.


 

Om barnen blir för besvärliga kan man ju alltid sätta sig på dom   .


 


 


 

Min fina Bozza som blir 13 veckor idag.


 

Håll dig lugn nu sa jag.....


 

Hör du du morsan, det skiter väl jag i....Ja busar så mycke jag vill....


 

Mattes älskling   .


I morgon så kommer det hända en jätte kul sak   . Men vad det är får ni veta i morgon   .


Natti, Natti på er alla   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards