Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 8 september 2012

Händer Inte Mycke Här Som Vanligt

Av Heratorpets Vinja - 8 september 2012 21:33

God kväll mina vänner   .


Eftersom jag inte har fotat nått med vanliga kameran idag så tänkte jag först inte blogga. Men kom sen på att jag hade ju fotat med mobilen och då undrar ni varför inte blogga från den.... Jo det kan man ju men det blir lite tråkigre text där så jag kom på den smarta iden att jag lägger in korten i ett inlägg men redigerar sen det i datorn   .


Mår fortfarande inge vidare   , men det känns i alla fall något bättre än det har gjort. Har inte hänt så mycke idag heller utan jag har mest legat i soffan....


Här kommer bilderna som jag tagit med mobilen idag.


Bozza myser i husses knä.



Liten trötter.



Bozza trivs väldans bra i soffan.



På em idag så blev det varsitt märgben till tjejerna.


Hoppas verkligen att jag mår bättre i morgon så jag och Bozza kan gå på valpkursen. Håll tummarna är ni jätte snälla   .

Väldans löjligt litet inlägg   , men jag lovar skärpa mig så fort jag blir pigg igen.


 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

8 september 2012 22:02

Äsch, inte är det löjligt inte!!!
Men jösses, mår du fortfarnde dåligt?! Fy, vad trist :-(
Krya på dig nu, så valpkursen blir av i morgon.
"Tok-Bozza" vad bra att hon kan roa sig med att springa runt, runt, haha
Se nu till att bli bra!!!
Håller självklart tummarna
Kramar

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Berit Elisabet

Berit Elisabet

8 september 2012 22:38

Det är inte alls fel med korta inlägg, enligt mig! Ofta nästan tvärtom... ;)
Krya på dej!!

http://beritelisabet.blogspot.se

 
Eva H

Eva H

8 september 2012 23:28

Tummar hålles och tasshållning är beordrad!
(Om de orkar efter att ha tiggt godis av Assars "coach" halva dagen...)

http://fyrfotingar.blogspot.se

 
sara

sara

9 september 2012 08:34

Håller tummarna!! Kram

http://livetmednellie.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

9 september 2012 10:43

Hejsan =) jätte fin hemsida och blogg. Super härliga bilder.... hit kommer jag flera ggr. Ha en bra dag. kram

http://plusfamilj.blogspot.se

Heratorpets Vinja

9 september 2012 23:06

Roligt att du hittade hit :) Försökte kommentera på din sida men det funkade inte för mig :(

 
Monica

Monica

9 september 2012 12:42

Fina bilder på lillskrutt, hoppas du kom iväg på valpkursen dom är ju så roliga att gå;-)
Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

9 september 2012 19:30

Så jobbigt att vara sjuk, håller alla tummar o tår att du piggar på dig! Fin liten mysig tjej du har...
Hoppas du kan gå på valpis i morgon nu!
Kryakram!

http://sagaskillars.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards