Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Heratorpets Vinja - 17 september 2012 22:44

Ja då har man precis kommit hem från jobbet då, det var ett tag sen sist då jag både varit ledig   och sjuk   .


Eftersom Vinjas tass inte har läkt ihop ordentligt än, trampdynor tar ju en väldans tid att läka tyvärr   . Men gräset på Torsharg går kanon att springa på   . Så tjejerna har busat och haft kul där nere ett tag innan jag skulle åka och jobba.


Vi fick besök av Laila också idag   , håller på att hjälpa henne träna in budföring på Cattla och det börjar gå riktigt bra tycker jag   .


Ett gäng busbilder blev det självklart, tyvärr visade sig inte vädret från sin bästa sida så det var rätt mulet ute idag   . Så ni får stå ut med lite halvdåliga kort.


 

Liten kaxig Bozza.


 


 


 

Jaga morsan som har bollen är kul.


 

Det blåste rätt ordentligt så det gick att få kort när bägge örenon stod upp   .


 

Mina sötnosar.


 

Dragkamp är kul.


 

Hmm, om jag smyger fram så kanske jag kan sno bollen.....


 

Min vackra Vinja   .


 

Söta lilla Bozza   .


 

Bäst hålla tungan rätt i munnen så öronen håller sig uppe   .


 

Bozza försöker få tag i bollen.


 

Men ge mig den då.....


 

Försök ta den om du kan då....


 

Mycke mörka moln var det på fm.


 

Full fart på Cattla.


 

Glad tjej med sin kampleksak.


 

Man måste vila lite också.


 

Fina Cattla.


Ja så har våran fm sett ut. Får verkligen hoppas att dom har fel angående väderprognosen i morgon. Den säger nämligen regn på fm   och sol på em   . Tycker det kan få vara tvärtom, men sån tur har man väl inte   .


Får se vad som händer i morgon då. Antingen så blir det Torsharg eller också en liten sväng i skogen. Har inte bestämt än utan får kolla vad det blir för väder i morgon.


Ha det så bra ni alla och Natti, Natti   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards