Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Varit I Nyby Skogen Och Spårat Och Busat Lite

Av Heratorpets Vinja - 18 september 2012 23:01

Idag så blev det en tur upp till Nyby skogen med tjejerna   . Bozza fick ett litet spår som strulade lite först men sen gick det bra   .


Sen blev det en liten sväng med Bozza själv i skogen för att träna lite inkallning och följsamhet. Inte så lätt att gömma sig när hon är i närheten nästan hela tiden   . Men lite kunde vi träna i alla fall.


Vi träffade en Cookepoo valp på 5 månader som hon fick leka med en liten stund.


Blev självklart lite fotande idag också. Men det blir så tråkiga bilder i skogen om det är mulet ute   .


 

Spanar lite.


 

Kan sitta stilla ibland.


 

Sa du nått eller.....


 

Lillskruttan.


 

Lillstumpan i mossan.


 


 

Så duktig att sitta kvar när matten fotar   .


 

Fina tjejen.


 


 

Tyvärr lite suddiga men denna lilla sötnos lekte Bozza med en stund.


 

Blev lättare att fota när dom var stilla.


 

Sen fick Vinja komma ut och då blev det mera bus.


 

Mina fina tjejer.


 

Hon är busig den lilla tjejen.


 

Försöker sno morsans pinne.


 

Var snabb och fick ett kort med bägge öronen uppe   .


 

Min fina Vinja i blåbärs riset.


 

Lillpluttan och storpluttan.


 

Mattes älskling   .


 

Här luktade det spännande.


 

Hon är allt bra kaxig lilla Bozza mot morsan.


Hade super tur med våran lilla promenad för vi klarade oss precis från regnet   . Lagom jag satt in tjejerna i bilen så började det att regna lite   .


I morgon så blir det en tur till Torsharg för lite bus och sen ska jag hjälpa Laila med Cattlas budföring.


Nu ska jag försöka sussa lite   , men först måste jag kolla lite vad ni andra gjort för kul idag   .



 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

19 september 2012 05:21

Jag tycker det var fina bilder :) Jag tycker det kan vara ganska bra att fotografera om det är molnigt :) Ljuset blir mjukare :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

19 september 2012 07:49

Skönt att ni klarade er från regnet, bra när dom får träffa lite olika hundar;-)
Vi fastar en dag till sedan får vi göra en mjukstart, dom är pigga i alla fall.
Ha en bra dag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Emma och malte

Emma och malte

19 september 2012 10:25

Tycker också det blev fina bilder trots att det är mulet :-) Du får köpa sån reflexskärm att ha med om solen inte alltid tittar fram ;-)

Kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Ingen bild

Laila, Izac och Cattla

19 september 2012 16:29

Tack för idag.... 17 gubbar vad hon springer nu.. lilla Cattla =))
Fina bilder, jag avgudar Bozzas ögon och den mörka färgen hon börjar få .... Kramen

 
Felix

Felix

19 september 2012 18:14

Skönt att ni slapp regnet, det är inte roligt jag blev sjöblöt igår när vi var ute och i morse, men sen blev det bättre men i det höga gräset så såg det ut som jag duffat när jag kom in, hihi.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards