Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Klarat Oss Från Regn På Dagens Promenad

Av Heratorpets Vinja - 27 september 2012 23:30

Oj vad sent det blev med bloggen i kväll då   . Men jag hade en massa räkningar som var tvungen att betalas, inte kul men man måste ju   .


Blev en sväng uppe i Nybyskogen idag också, lär väl bli så ett tag då jag hittat en "lagom" runda för Bozza   . Men huu vad kladdigt det är i skogen efter mera en ett dygns regn   . Är stora vattenpölar överallt som tjejerna roade sig i   .


Har varit mulet idag också men vi klarade oss från regn på promenaden i alla fall   .


Kameran var som vanligt med och här kommer dagens skörd av bilder.


 

Mor och dotter på väg på promenad.


 

Bozza vill gärna ha morsans pinne.


 

Vinja med sin pinne.


 

Bozza funderar hur hon ska kunna sno pinnen.....


 

Lyckades få en bild när bägge öronen står.


 

Vinja kollar in dottern.


 

Öronen stod upp mycke på dagens promenad.


 

Kommer du snart eller....


 

Fina flickor.


 


 


 


 

Dom hittade en stor vattenpöl som var jätte kul.


 


 



 

Syns att hösten är här.


 

  


 

Bozza ville inte posera idag.


 

Men Vinja kan man alltid lita på   .


 

Bäst passa på att fota medans öronen står upp   .


 

Vinja och Bozza letar efter bollen.


 

Bozza hade turen att hitta den först.


 

Envis flickor för ingen vill släppa.


 

Det är så vackert med höstlöven.


Dagens promenad blev som vanligt ca 3 km. Efter promenaden så blev det hem och torka hundarna och fixa lite innan det var dags att åka till jobbet.


Får se om det blir en slappar dag i morgon. Alla ställen jag kollat väder på säger att det ska bli regn nästan hela dagen, i alla fall på fm   . Hoppas verkligen att dom har fel.


Nu ska jag försöka göra mig klar och gå och sova lite   , känner mig faktiskt rätt trött   .

 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

28 september 2012 12:06

Ja, räkningar är dessvärre ett nödvändigt ont som lär följa en genom hela livet :/

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

28 september 2012 12:08

Sv: Jag får kolla upp om de tänkt välja någon speciell bokstav :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Emma och Malte

Emma och Malte

28 september 2012 13:02

Så mycket annorlunda hon ser ut när öronen står upp :-) Eller ja, mera vuxen ut eller vad man ska säg.
Så lik mamma Vinja :-)
Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Malin

Malin

28 september 2012 17:07

Superfina bilder :) Hon växer så det knakar den söta "lilla" Bozza :)
Härlig bild även på ett härligt träd med fina färger :)
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

28 september 2012 19:04

Räkningar kan man ju klara sej utan;-)
Härligt med alla bilder med båda öronen upp, en riktig liten sötnos.
Ha en skön fredagkväll/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Lindha

Lindha

28 september 2012 20:14

Åh dom är så fina dina voffs! :)
Kul man kan ha det med mamma... ;)

Önskar Er en fin helg!
Kram

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Grabbarna boys

Grabbarna boys

28 september 2012 22:26

Precis som vanligt....underbara bilder!!
Vov o kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards