Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Bozza Spårat & Riktigt Skit Väder Har Vi Haft Idag

Av Heratorpets Vinja - 29 september 2012 22:30

Huu vilket super tråkigt väder vi haft idag   , det har nog regnat hela dagen   .


Vid 1-taget så åkte vi till Kjula skogen för att träffa Laila och hjälpa henne med ett spår till Izac som ska tävla i morgon. Var från början tänkt att jag även skulle lägga ett spår till Vinja men när vi åkte hemifrån och det ösregnade så hoppade vi över det.


Jag la ett spår till Izac och ett till Cattla, bägge klarade spåren kanon   . Även Bozza fick sig ett litet kort spår och hon var så duktig min lilla flicka   .


Eftersom det regnade så mycke så blev det inga kort från våran tid ute idag   . Inte kul att förstöra kameran.


Efter vi varit i Kjula så åkte vi och hämta dottern som ville ha skjuts att handla, sen åka och hämta lite mat på Spicy Hot   . Efter maten så blev det lite vila. Vid halv 8 taget så gick jag ner med tjejerna på Torsharg så dom fick busa lite. Men huu vad fort det blir mörkt nu, var ju jätte mörkt ute   .


När det nu inte blev några bilder från dagen som var har jag letat reda på lite bilder när Vinja var valp och sen bilder på Bozza i samma ålder. Tänkte att ni skulle få se lite bilder i alla fall, är ju inte kul med en blogg med bara text   .


 


 

Vinja 3 veckor.


 

Bozza 3 veckor.


 

Vinja 4 veckor.


 


 

Bozza 4 veckor.


 


 

Vinja 6 veckor.


 


 

Bozza 6 veckor.


Mera kort än så blir det inte idag. Men i morgon kan det bli en väldans massa kort om vädret blir bra. Ska nämligen vara med när Enduros E-kull har valpträff i morgon. Men först så ska jag och Bozza ut på bruks och ha avslutning på våran valpkurs.


Hoppas att ni inte haft en lika regnig lördag hos er som det varit här.


Natti, Natti   .

 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

29 september 2012 23:09

Åh, jag vill bara ha min valp när jag ser bilderna! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Anna med flock

Anna med flock

30 september 2012 09:40

Härliga valpbilder på dom båda, sicka små gryn :)

Trist med skitväder men duktigt av er att spåra trots allt...

Ang freestylen och Htm så i klass 1 ska programmen vara mellan 45 sek-2½ minut långa. I htm har man olika "fot" positioner som är godkända och man får ha max 25% trix/övergångar (ex snurr för att byta från en position till en annan). I freestyle får man ha helt valfria trix/rörelser men max 25% får vara heelworkpositioner.

Jag tycker helt klart det svåraste är att hitta musik som passar och sen försöka fånga upp olika takter i musiken.. jag har som sagt väldigt kass rytm/takt känsla ;-)

Hoppas du får en härlig söndag (med sol!)a

http://timsevimse.wordpress.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

30 september 2012 13:01

Sv: Ja, det ska bli så kul! :)

Ha en fin dag!

http://www.henrikolsson.eu

 
Malin

Malin

30 september 2012 15:51

Tråkigt med regn :(
Men kanon fina bilder du bjuder på, man blir helt varm i kroppen :)
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

30 september 2012 17:05

Härliga bilder. Hos oss är det också skitväder, i princip varenda dag!!!! Åtminstone nästan.

Matte håller förresten inte riktigt med om det där med bilder. Hon är en sådan som älskar bra, roliga, intressanta och tänkvärda texter. Också! Även i bloggar. :D

http://kasperian2.blogspot.se

 
Rudi o matten

Rudi o matten

30 september 2012 18:39

Kul med spår! Nu blev vi sugna på ett, men det är redan mörkt därute :-(

http://www.bmwsfgotoblogg.blogspot.com

 
Monica

Monica

30 september 2012 19:42

Lite valpsugen blir man allt;-)vilka sötnosar
Ska du gå någon mer kurs med henne, brukar vara lite ledsamt när kursen är slut.
Ha en skön kväll/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards