Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Skönt Att Det Inte Regnar Men Lite Sol Hade Inte Varit Helt Fel

Av Heratorpets Vinja - 17 oktober 2012 22:15

Ja då är äntligen sista fm gjord och man slipper höra mobilskrället ringa kl 4,30   .


Vädret är väl som det brukar, inga nyheter   . Är mulet med enstaka skurar   . Saknar verkligen solen   . Jo föresten, solen visade sig kanske 15 min på em   .


Var inte på så bra fotohumör idag när det var så mörkt och trist ute, men några blev det i alla fall.


Blev även idag den svängen uppe i Nybyskogen som blir ca 3 km.


 

Mor och dotter på väg på promenad.


 

Tjejerna poserar lite i skogen.


 

Lite dragkamp med morsan.


 

Min fina Vinja.


 


 

Hmm, inte så samarbetsvillig fotomodell alla gånger   .


 

Vad då sa du nått....Men fota snabbt nu då....


 

Höger örat är envist....


 

En som vet hur man ska posera.


 

Bozza hade super kul i alla vattenpölar.


 

Lillstumpan med metallapporten.


Roligare än så här har vi inte haft idag. Får hoppas att vi slipper regn på fm så man kan hinna gå nått innan jobbet.


Sköt om er och natti, natti   .

 
 
Emma och malte

Emma och malte

17 oktober 2012 22:30

Tänk att vi alltid är en dag efter på att läsa bloggar!! Men idag såg vi minsann det nya inlägget ;-)
skönt att slippa förmiddagar, kan tänka mig det är tufft att stiga upp så tidigt...
Vi har också massa regn här :-( Men ut måste man ju ändå tyvärr :-(
Kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

17 oktober 2012 22:48

Den där första bilden, på två små "bakdelar" är så söt!!!
Vi har faktiskt klarat ganska hyfsat, tror jag, från regnet.
Vad duktig hon är med metallapporten, lilla Bozza!!! Det ska börjas i tid. Minen säger väl inte, "Hurra, vad kul" precis:-)
Kram
Susanne

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Malin

Malin

17 oktober 2012 22:50

Åh så fina bilder, speciellt första :) Vilket samspel dom mellan :))
kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

18 oktober 2012 05:36

Bozzas öron är så söta! :P

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

18 oktober 2012 20:50

Sv: Ja, jag ska försöka ordna det :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Mia och Greta

Mia och Greta

18 oktober 2012 22:13

Ser måttligt road ut med metallen *s*

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards