Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

Blev En Liten Kort Sväng Med Flickorna Idag

Av Heratorpets Vinja - 19 november 2012 23:30

Idag så är det första dagen utan Rimadyl för Bozzza och hon har inte varit halt idag i alla fall   . Får se hur det ser ut i morgon för då måste ju all smärtlindring gått ur kroppen.


Blev en liten promenad ut till udden och sen över Torsharg och hem. Bozza var kopplad men for som vanligt som en mask i kopplet   . Inte lätt att hålla den lilla tjejen stilla inte   .


Tänkte att hon kanske blir "lugnare" om hon var lös och kunde strosa lite   . Tjosanhejsan, inte hon inte. Överlycklig att vara lös så sprang hon och hade så kul   , men den lyckan varade inte länge för då åkte hon i koppel.


Det var rätt härligt väder här på fm idag med lite sol   . Tyvärr så var det inte lätt, ja helt omöjligt om jag ska vara ärlig att försöka fota nått när man har en galopperande schäfervalp i ena handen   .


Några kort blev det men fick ge upp så det blev några bilder när dom poserade lite istället. Att testa kameran med actionbilder får vi göra när jag vet om hon är helt frisk eller inte...


 

Min fina Vinja.


 

Lillskruttan med tejpade öron.


 

Hittade en kul pinne den lilla stunden i frihet som hon hade.


 

Sköter man sig inte får man gå kopplad.


 

Kollar lite nyheter   .


 

Mina fina tjejer.


 

Har vuxit ikapp morsan, iaf när hon sitter ner.


 

Lilla söta Bozza   . Inte lätt tejpa öronen inte.


 

Världens bästa Vinja   .


Om lilla fröken är ohalt i morgon också så kanske vi kan gå en något längre sväng i morgon fm. Håll tummarna nu att hon är frisk lill tjejen   .


Tänkte kanske ev försöka mig på att komma i säng liite tidigare än runt 2-taget, är kanske något sent   .


 

 
 
Jessica Gnista & Glimma

Jessica Gnista & Glimma

20 november 2012 00:44

Håller tummarna stenhårt att Bozza är ohalt även i morgon. kram

http://www.skeppartorps.se

Heratorpets Vinja

20 november 2012 00:51

Tack :-)

 
Kasper

Kasper

20 november 2012 01:25

I säng vid 2-taget är väl helt normalt, hälsar min matte! Nu ska vi ut en sista småsväng med mig, och så lite allmänt kvällsstök, så klockan blir säkert som vanligt just två för oss.
Och så hoppas vi att Bozza inte är halt längre, och att örat snart står upp helt av sig självt. :)

http://kasperian2.blogspot.se

 
Monica

Monica

20 november 2012 13:59

Hoppas hältan är över för denna gången, tejpat öra känner vi igen fick göra om det flera ggr om dagen när han var valp eftersom det lossnade hela tiden.
Ha en bra dag/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Grabbarna boys

Grabbarna boys

20 november 2012 20:44

Hoppas att hältan inte kommer tillbaka.....inte lätt att hålla en tjej i den åldern lugn o stilla!!
Vov o kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards