Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Heratorpets Vinja - 12 januari 2013 23:45

Ja då var det första lediga dagen då efter en veckas jobb. Blev en skön sovmorgon till kl 9   .


Hade en massa saker att fixa med på fm så det var en väldans åkande överallt. Sen bara hem och ge hundarna lunch och vila en timme för sen skulle Vinja få premiär simträna idag   , attans vad hon tyckte det var kul   . 


Men så besviken hon blev när hon bara fick simma ca 10 min. Men jag vill ju inte köra slut på min tjej så där första gången.


Det har ju byggts en ny bassäng på Strömsholm som är riktigt fin   , men ljuset i denna hallen känns tyvärr mycke sämre än i den förra så att fota där inne var verkligen inte lätt   . Så det lär nog ta ett antal gånger innan jag får bilderna skapliga känns det som.


Så som ni förstår är dagens bilder inte så kul   , men när det är dom ända jag har så får ni stå ut med dom.....


 

Lite poserande innan man får bada.


 


 


 

Så kul att simma tyckte Vinja.


 

Riktigt fint är det.


 

Dom har fått så man kan se hur dom simmar i den nya bassängen.


 

Liten paus fick det bli så här första gången.


 


 

Sen simmades det lite till.


 

Hela bassängen.


 

Vinja nyduschad och redo att åka hem.


Den lilla pirayan Bozza fick sitta i bilen medans morsans simmade och det var inte populrt inte, protesterade ljudligt när vi lämnade henne   . Men som tur så tystnade hon efter ett tag, hon fick ju ett märgben att roa sig med.


Tror föresten att min lilla plutta börjar bli stora damen nu, tycker det kommit några blod droppar. Men inte så mycke, kan ju vara ett förlöp och det kommer igång snart eller inte alls. Det återstår att se   .


I morgon så blir det en super kul dag, ska nämligen få träffa alla B-barnen igen och det ska bli så kul   . Var en månad sen sist så det ska bli riktigt spännande att se hur stora dom blivit.


Så håll tummarna nu för bra väder så det kan bli en massa bra kort att visa   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards