Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Heratorpets Vinja - 14 januari 2013 17:00

Igår så var det åter igen en liten träff med alla små söta B-valparna, var ca en månad sen sist så det var jätte kul att se dom igen   .


Vi samlades vid Örebro BK men eftersom det var fullt med aktiviteter där så åkte vi iväg för att gå en promenad. Som vanligt var det full rulle och dom hade så skojigt tillsammans   .


Vi hade tur med vädret denna gången och slapp en massa snöoväder.


Som ni förstår så blev det en väldans massa bilder tagna och det har inte varit lätt att sortera vilka som ska vara med här i bloggen. Så ni får stå ut med mycke kort idag.


Sen är det fortfarande så att dom är fruktansvärt lika alla syskonen så att försöka mig på att skriva vem som är vem är nog en rätt hopplös uppgift tror jag. Men vissa kanske jag ev kan gissa mig till vem det är och då kan jag skriva.


 

Dom fyra grabbarna.


 


 

Hela gänget.


 

Tror detta är Bash och Bozza.


 

En vild gissning på Bosco.


 

Den här gossen känner jag igen, det är Bärra.


 

Alla syskonen.


 

Lilla Bozza som vanligt underst.


 

Full fart.


 

Vinja kollar så dom sköter sig.


 

Vinja med Qalle som är bakom som en svans.


 


 


 

Tjoohoo här kommer jag....Vem det nu är.


 


 


 

Kul att busa.


 

Kan vara Bosco.



 

Mycke roligt hade dom.


 

Spring Bozza annars tar dom dig.


 

Hela gänget igen.


 

Söt gosse vem det nu kan vara....Kan vara Bosco.


 

Skynda Bozza för annars tar dom dig.... 


 


 

Dom är så fina alla Vinja valparna.


 

Therese och Therese som har Bosco o Bisho.


 


 


 

Qalle med Bärra bakom.


 

Så söta dom är.


 

Full fart.


 

Hmm, svårt igen...En vild gissning på Bash eller Bisho.


 

Så fin.


 


 

Här kommer Bärra.


 

Att det ska vara så svårt att se vem som är vem.


 

En hel hög.


 

Bärra.


 

Alla på Bozza.


 

På språng.


 

Kolla in Bozzas skutt.


 

Inte lätt vara ensam tjej.


 

Den obligatoroska gruppbilden. Fr vä Bosco, Bash, Bisho, Bozza, Vinja, Bärra och Waagendorfs Qalle.


 

Bosco.


 

Bisho.


 

Bash.


 

Bozza.


 

Bärra.


Ja detta var alla bilder för denna gången på alla fina valpar. Är så jätte kul att få träffa alla Vinjas barn och deras hussar och mattar   .


Om 2 veckor så träffas vi igen och det ser jag fram mot   .


Eftersom det blev så mycke bilder idag så kommer våra bilder från dagens promenad i morgon. Inte bra det här att hamna efter i bloggen   . Men vad gör man när jag var så trött igår att jag höll på att somna vid datan   .


Nu är det hög tid att fixa lite inför natt skiftet. Måste fixa lite käk och sova lite   .




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards