Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

Jösses Vad Det Snöat Här

Av Heratorpets Vinja - 6 februari 2013 23:45

Idag så har det nog snöat hela dagen här och gör det fortfarande.




Blev ännu en promenad mot Våtmarken, idag så fick Vinja springa lite intervaller i snön. Den ena omgången blev 2*220 m * 2 vilket blev 880 m och den andra omgången blev 2*260 m * 2 vilket blev 1040 m så sammanlagt blev det 1920 m som tanten fick springa idag   . Verkar vara ända sättet att få Vinja att röra på sig eftersom hon på äldre dagar blivit lite lat, eller förståndig. Vet inte vilket av dom   .




Den sammanlagda promenaden blev ca 5 km.




Hade ingen kamera med idag då det snöade så mycke men tog några bilder med mobilen som kommer här.


 

Lite bus med morsan.


 

Måste ju posera lite också.


 

Bozza hittade lite gegga som en traktor gjort och blev så här fin om benen....


 

Snöade massor gjorde det som ni ser.


Ja det var vad som har hänt idag. Jo föresten, har besiktat bilen och den gick igenom så nu får jag åka ett år till   .


Nu ska jag fortsätta jobba så natti, natt på er alla    

 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

7 februari 2013 04:59

Gegga är ju alltid kul. För hundar! :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

7 februari 2013 15:53

Härligt att bilen gick igenom:-)
Usch ja nog har det snöat alltid tycker inte jag gjort annat än skottat den senaste dygnet:-(
Vilken liten gris hon är lillfröken
Ha det bra/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

7 februari 2013 17:21

Sv: Jag har inte gått långt varje morgon med vovvarna det senaste, mest för Fjants skull - men det är ändå skönt att komma upp ibland :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

7 februari 2013 18:53

Men vilken lycka, att bilen klarade sig :-)
Bozza då? Skönt att se flera skitiga, leriga hundar , hahaha
Har det snöat hos er i dag också??? Det har det här :-( Det blev ingen kurs för Skorpan den här vecka heller..........så många som tyckte vädret var för dåligt? Ska anmäla oss till brukshundsklubben, tänkte jag. Dom startar visst sina kurser i mars.
Ha det gott
Kram

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Kasper

Kasper

7 februari 2013 19:00

Grattis till bilen, alltid skönt när den där besiktningen är över. jag följer alltid med matte och gör vad jag kan för att charma besiktningsmannen. :) Hittills har det alltid gått jättebra.
Det har snöat massor hos mej också, över en hel decimeter tungt och blött. Usch och fy!

http://kasperian2.blogspot.se

 
Emma och malte

Emma och malte

7 februari 2013 21:40

Så skönt att bilen klarade sin kontroll :-)
O jissus vad skitiga ben :-) Tur de inte har lång päls iaf ;-)
kramis!

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Mia och Greta

Mia och Greta

8 februari 2013 06:37

Vilken tur att det var mycket snö då, för då var hon väl ren när ni kom till bilen :-) Kör du med target på Vinja när du kör intervaller?

http://www.razzeltrazzel.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

8 februari 2013 20:28

Sv: Han fick faktiskt gå hela vägen även om jag var beredd att bära honom om det behövdes.

Dock sova han som ett litet barn sen när vi kommit hem :)

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards