Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Heratorpets Vinja - 10 februari 2013 22:00

Jösses vad det tar på kroppen att vara förkyld med feber och huvudvärk   . Jag orkar ju inget alls, bara att rasta hundarna känns som man gått flera mil   .


Det ända dom fått göra idag är att gå 2 ggr ut till udden som blir ca 2 km/gång. Gick attans sakta för att orka så även om det inte blev långt fick dom iaf vara ute ett tag   . Passade även på att lufta kameran lite på den första lilla svängen   .


Så mycke mera än rastning och slappa i soffan har det väl inte blivit idag.


Här kommer en massa bilder från våran lilla utevistelse.


 

Vinja älskar att snörulla.


 


 


 

Min söta lilla galning   .


 

Full rulle är det nästan hela tiden på lilltjejen.


 

Dom har satt upp lampor hela vägen ut mot udden   .


 

Min lilla sötis.


 

Morsan på hugget.


 

Då gäller det att vara snabb.


 

Vinja har hittat en liten pinne.


 

Hon ser lite busig ut tanten.


 


 


 

Fick ett riktigt knäppryck med pinnen.


 

Men sen gick det över och pinnen blev till småflis.


 

Söt liten tjej.


 

Bozza hittade också en bra pinne.


 


 

Min fina kloka Vinja.


 

Mycke spring i benen på lilltjejen.


 

Kämpar med en redig pinne.


 

Vinja hjälper också till.


 

Inte lätt springa med en stor gren.


 

Mmm, vad gott.


 

Som sagt, mycke spring i benen på Bozza.


 

Lillpluttan.


 


 

Världens finaste Bozza   .


Hon är allt lite galen Bozza   , har beställt en massa saker så det står en stor kartong i ena rummet. Idag så stoppade vi i henne i kartongen och sen var hon helt tokig och hoppade i och ur hela tiden.

Den funkade även bra ligga i tyckte hon, liten knasfia   .


Här kommer 2 bilder på Bozza i lådan.


 


 


Min lilla tossiga Bozza.


Nu får ni hålla tummarna att det finns nån tandläkartid i morgon så jag kan få min tand fixad. Man törs ju knappt äta nått för man vet inte om den ska gå sönder   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards