Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Heratorpets Vinja - 12 februari 2013 22:29

Tänkte bara tala om att jag lever, även om det är knappt. Har nog aldrig varit med om en sån hemsk förkylning någonsin   . Förutom att hela kroppen värker så har jag feber, ont i halsen och nästan konstant huvudvärk   .


Orkar absolut ingenting alls och är helt slut bara jag varit ute och rastat tjejerna och då har jag kanske gått ca 400 m. Nu vill jag bli frisk för det är verkligen inte kul att ha ont hela tiden.


Eftersom vi inte gått nått så har det ju inte heller några kort tagna, men jag tänkte ni skulle få se ett kort från i höstas som jag tycker om.


Håll tummarna nu att detta elände kan ge med sig för det här är nog bland det hemskaste i förkylnings väg som jag varit med om.


 


Mina fina flickor.


Återkommer när det finns nått att berätta om för en sjuk kärring som ligger i soffan är ju ingen kul blogg alls   .


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards