Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Heratorpets Vinja - 13 februari 2013 22:48

Har faktiskt varit en rätt skaplig dag idag, har inte mått lika dåligt som dom andra dagarna   . Men jag är långt ifrån frisk tyvärr   , har i alla fall sluppit febern idag och har även kunnat gå väldans sakta ut till udden och vänt   . Skönt för flickorna att kunna få vara ute lite även om dom inte fått gått så långt.


Eftersom jag kände mig lite bättre så fick även kameran följa med och luftas lite   , var länge sen som den fick följa med.


Här kommer dagens lilla skörd av kort.


 

Finns mycke spännande i snön.


 

På väg ut mot udden.


 

Vinja demolerar en pinne.


 

Om jag verkar ointresserad så kanske jag kan sno pinnen.


 


 

Fick hitta sig en egen pinne.


 

Längst ut vid udden.


 

Utsikt från udden.


 

Liten Bozza.


 


 


 

Lite bus med morsan i snön.


 

Sötnos.


 

Vinja ser lite fundersam ut.


 

Nu ser ni mig väl inte   .


 


 


 

Bozza sliter med sin pinne.


 

Kan man få nån hjälp då.....


 

Liten paus med pinnen.


Det tar på krafterna att sitta vid datan när man inte frisk så nu ska jag förflytta mig in till soffan en stund tills det är dags att rasta tjejerna en sista gång och sen blir det in i sängen.


Ha det så bra ni alla, vet inte när det blir bloggande nästa gång. Men om jag orkar ta lite kort i morgon så kanske det blir en liten kortis då.


Ha det så bra och sköt om er   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards