Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Heratorpets Vinja - 21 februari 2013 23:04

Blev verkligen förvånad när solen tittade fram efter jag ätit frukost   . Den är man verkligen inte bortskämd med nu för tiden.


Så när frukosten var avklarad så blev det en härlig promenad ute i solen. Dagens sväng gick ut mot Kolsta och tillbaka, vi var ute nästan 2 timmar och 30 min och gick lite drygt 8 km idag. Tar ju lite tid när man fotar och sen vem vill stressa när det är så fint väder ute   .


Börjar känna mig helt bra nu förutom lite hosta som är lite envis ibland. Känns verkligen kanon att kunna gå riktiga promenader igen   .


Här kommer bilderna från dagens utevistelse.


 

Vinjas dagliga snörullning.


 

Vinja fick ett litet ryck och busade.


 

Bozza undersöker bordet.


 

Här var det nått spännande.


 

Härlig dag med blå himmel och sol.


 

Liten Bozza.


 

Min fina flicka.


 

En smygande Vinja.


 

Spanar in dottern.


 

Kom igen då....


 

Attack.


 

Söta Bozza.


 

Hmm, finns det nått spännande här.


 

Vaa, ville ni nått....


 

Kul i snön.


 

Sötnos.


 


 

Det är tungt att springa i djupa snön.


 

Du morsan det står ett stort monster här som vill äta upp mig   .


 

Min söta Vinja.


 

Bustrollet Bozza.


 

Var så vackert ute idag.


 

Mina fina flickor.


 

Här gick vi idag och vände innan backen.


 

Flickorna i motljus.


 

Hon är så söt lilltjejen.


 

      .


Snart är även denna dagen slut, men i morgon så kommer det bli en kanon dag för vi ska nämligen åka till Lena & Bärra och ska stanna tills på lördag och det ska bli såå kul   .


Vi ska träna och gå promenader och självklart ska det fotas en massa   .


Hoppas att ni haft lika fint väder hos er idag som det varit här   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards